با حضور فرمانده سپاه قم

یادواره سردار شهید حسن طهرانی مقدم در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره پدر موشکی ایران سردار شهید حسن طهرانی مقدم توسط بسیج دانشجویی دانشکده فنی استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۸۳
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، ویژه برنامه گرامیداشت یاد و خاطره پدر علم موشکی ایران سردار شهید حسن طهرانی مقدم به همت بسیج دانشجویی دانشکده فنی استان قم و با حضور سردار موحد فرمانده سپاه قم و سردار اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت برگزار شد.

سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت در این مراسم تصریح کرد: فعالیت‌های گسترده نیرو‌های هوافضای ما در جامعه امروز، حاصل زحمات و تلاش‌های شهید طهرانی مقدم است.

وی با بیان اینکه خشوعی که شهید طهرانی مقدم داشت، به نوبه خود بی‌نظیر بود، افزود: بزرگترین عزادار شهید طهرانی مقدم، حاج قاسم سلیمانی بود.

یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه حاج قاسم می‌گفت «آن‌قدر باید خوب باشیم که آزار ما حتی به یک پشه نرسد» افزود: حاج قاسم هیچ وقت بین رزمنده‌ها درجه بر لباس خود نصب نکرد؛ او خود را یک رزمنده ساده می‌دانست و با اینکه جانباز و شیمیایی بود، همیشه در خط مقدم همه حرکت‌ها و عملیات‌های نظامی بود.

سردار محمدرضا موحد در ادامه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به چند مورد از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی اشاره کرد.

همچنین «سیدمهدی تحویلدار» به مجری‌گری، «حامد انتظام» به شعرخوانی و گروه سرود «شین» به اجرای سرود در این مراسم پرداخته اند.

گفتنی است در پایان این برنامه، از تمثال شهید طهرانی مقدم که توسط یکی از دانشجویان این دانشکده نقاشی شده بود، رونمایی و به خانواده معظم این شهید تقدیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات