خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) ملایر:

دهه مبارک فجر یادآور بصیرت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت‌مدار است

ملایر-فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) ملایر گفت: دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت‌مدار است.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۹۰
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر كليد گشاینده‌ درهاي پيروزي به روي اين ملت عظيم بود كه «استقلال» و «آزادي» و «جمهوري اسلامي» را به ارمغان آورد.

وی افزود: اين روزها، روزهايي ماندگار و فراموش ناشدني در تاريخ ملت بزرگ ما است، روزهاي که انقلاب اسلامي به پیروزی رسید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) شهرستان ملایر ابراز داشت: دهه فجر انقلاب اسلامي فرصتي براي بازنگري در ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلابي است، تا دريابيم كه با دستاورد حاصل از خون هزاران شهيد چه كرده‌ايم و بار ديگر در راه تحقق اهداف والاي رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری پيمان ببنديم.

وی ادامه داد: دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت‌مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود .

ابرهیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: امیدوارم تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، انقلاب عزیزمان به حکومت جهانی حضرت قائم محمد(عج) متصل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار