تیپ امام صادق (ع) از خانواده سه شهیدی پاسدار تجلیل کرد

جانشین فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر همراه با حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ از خانواده سه شهیدی پرورش تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۱۲۱۲۶
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز ولادت امام محمدباقر (ع) سرهنگ محمدحسن گرامی جانشین تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) همراه با حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) با خانواده شهیدان پاسدار علیرضا،محمدرضا و حمیدرضا پرورش در آبادان دیدار کردند.

 

سرهنگ گرامی گفت: جایگاه شهید یک جایگاه بسیار ارزشمندی است که هم در قرآن کریم و روایات از آن یاد شده و هیچ جایگاهی بالاتر از جایگاه شهید در نزد خداوند نباشد.

 

جانشین فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شهادت جلوه تازه ای پیدا کرد با نگاه در وجود این افرادی که توفیق شهادت پیدا کردن یکسری خصلت‌ها و ویژگی‌هایی داشتند که خداوند آنها را انتخاب کرده زیرا لیاقت داشتند و در حوزه عملکرد زندگی‌شان طوری رفتار کردند که می‌بایست چیده شوند و شهدا در مسئله پذیرش دین و ولایت مداری واقعا یک باور و اعتقاد بزرگی داشتند و حاضر نبودند که روی مسائل مادی و روزمره از آن ارزش‌هایشان عقب‌نشینی کنند.

 

وی افزود: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

 

در پایان دیدار از پدر و مادر شهیدان پرورش تجلیل بعمل آمد.

 

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار