فرهی عنوان کرد؛

مهمترین هدف در برگزاری این نمایشگاه حوزه بازاریابی نشان تجاری و ثبت سیب سلامت محصولات بومی است

فرهی از حضور نماینده های ۲۶۰۰۰ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا و ۴۳۵ قطب تولیدی در این نمایشگاه خبرداد و گفت: مهم‌ترین اولویت ما در برگزاری این نمایشگاه حل مشکل بازاریابی فروش و برندسازی این محصولات در حوزه امنیت غذایی است.
کد خبر: ۹۴۱۲۱۳۹
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ احسان فرهی مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج در افتتاحیه نمایشگاه ملی طلایه داران اقتصاد مقاومتی طی سخنانی اظهار داشت:  نمایشگاه ملی طلایه داران اقتصاد مقاومتی به نمایندگی از کلیه استان ها در بوستان دانشجو واقع در چهارراه ولیعصر تهران برپا شده است.

وی افزود: افراد شرکت کننده در نمایشگاه نمایندگان، سرخوشه ها و تولید کنندگان محصولات اقتصاد مقاومتی از سراسر کشور هستند.

فرهی از حضور نماینده های ۲۶۰۰۰ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا و ۴۳۵ قطب تولیدی در این نمایشگاه خبرداد و گفت: مهم‌ترین اولویت ما در برگزاری این نمایشگاه حل مشکل بازاریابی فروش و برندسازی این محصولات در حوزه امنیت غذایی است.

مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج با بیان اینکه مهمترین هدف ما در برگزاری این نمایشگاه حوزه بازاریابی برند و ثبت سیب سلامت این محصولات است، خاطرنشان کرد: سعی شده تا با استفاده از ظرفیت دستگاه های دولتی بتوانیم مشکل بازاریابی فروش و اخذ سیب سلامت برند محصولات تولیدی این تولید کنندگان را تسهیل کنیم.
فرهی مطرح کرد: کاری که بسیج سازندگی برای کمک به این تولیدکنندگان انجام می‌دهد، در حوزه آموزش، توانمندسازی، کمک به اخذ مجوزهای لازم و برندسازی محصولات مختلف است.
وی با بیان اینکه تولید کننده ای که توانایی های لازم جهت تولید را دارد، به‌عنوان سرخوشه تولید کنندگان در نظر گرفته ایم، مطرح کرد: نمایشگاه ملی طلایه داران اقتصاد مقاومتی اولین نمایشگاهی است که به این صورت در سطح کشور برگزار می‌شود و قرار است که سالانه در دو مرحله در سطح کشور برگزار شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار