خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

انقلاب اسلامی ایران مایه و ریشه فرهنگی و مذهبی دارد

امام جمعه نهاوند گفت: انقلاب اسلامی ایران مایه و ریشه فرهنگی و مذهبی دارد و برخاسته از حوزه علمیه و مساجد است.
کد خبر: ۹۴۱۲۱۶۳
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر وبا اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: حقایق را بیان کنید وگرنه دشمن آنها را تحریف می‌کند و  از آن طریق نظام را تضعیف می‌کند.

وی گفت: بعضی‌ها هنوز می‌خواهند بگویند ماهیت انقلاب ایران ماهیت اقتصادی و سیاسی بوده در حالی که واقعیت چیز دیگری است.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مایه و ریشه فرهنگی و مذهبی دارد و برخاسته از حوزه علمیه و مساجد است، مردم از مساجد به مخالفت با طاغوت که با همه مظاهر دین مخالفت می‌کرد، پرداختند.

وی مبانی ماهیت فرهنگی انقلابی را حفظ کنیم، بیان داشت: ماه‌های رجب و شعبان، ماه‌های ویژه در تبلیغ دین و معنویت و فرهنگ دینی است، در این ماه‌ها به تبلیغ دین و معنویت و فرهنگ دینی بپردازیم چرا که مبانی فرهنگی انقلاب حفظ شود.

مغیثی با اشاره به اینکه یکی از ضروریات کارها توجه به مسائل فرهنگی است، گفت: امروز معنویت در جامعه ما مسئول است، هرچه درتوان دارید در راستای تقویت معنویت، مساجد، نمازهای جماعت، مراسم مذهبی و یاد شهدا به کار ببرید.

وی در پایان با بیان اينکه ما هر چه داریم از برکت مجاهدت و جانفشانی‌های شهدای گرانقدر است، اظهار داشت: مراسم امروز تجدید عهد و پیمان با ارواح مطهر شهداست، امیدواریم  راه عزتمند امام و شهدا را ادامه دهیم و در آخرت شرمنده امام شهدا نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار