خبرهای داغ:
به همت پایگاه شهید زین الدین و سوم امام حسین (ع)

یادواره شهید عربی و شهدای آزادسازی نبل و الزهرا در پردیسان برگزار شد

مراسم سالگرد شهادت شهید عربی و شهدای آزادسازی نبل و الزهرا در مسجد خاتم الانبیا (ص) پردیسان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۱۲۳۶۸
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار گنجعلی در این مراسم گفت: استکبار جهانی به رهبری آمریکا در این ۴۳ سال تلاش کردند با تحریم ها، تهدیدها، نفوذی ها، ترور‌ها که این انقلاب را عقب ببرند و به شکست بکشانند؛ اما پاسخ ملت ایران به این اقدامات دفاع همه جانبه بود و در این راه به پیروزی‌هایی دست یافت.

وی ادامه داد: ما در طول دوران انقلاب دفاع‌های مقدسی زیادی داشتیم که جنگ تحمیلی، دفاع از حریم کشور و دفاع از حرم از بقیه بارزتر و نقش محورتری داشت.

سردار گنجعلی با تشریح عملیات آزادسازی نبل و الزهرا و موقعیت استراتژیک این منطقه اضافه کرد: بعد از آزادسازی این مناطق، تروریست‌ها در منطقه شرق حلب محاصره شدند و مجبور به تخلیه آنجا شدند و پیروزی در حلب یعنی پیروزی در کل سوریه است که این مهم مرهون خون شهدای آزادسازی نبل و الزهرا می‌باشد.

شهید مدافع حرم «علی اکبر عربی» در تاریخ ۳ تیر ۱۳۵۵ در روستای سرکوبه شهرستان خمین چشم به جهان گشود. وی سابقه فرماندهی گردان بیت‌المقدس ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و فرماندهی پایگاه بسیج شهید زین الدین پردیسان را در کارنامه کاری خود داشت. سرانجام این پاسدار حریم ولایت در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ در جریان آزادسازی مناطق نبل و الزهرا سوریه از چنگال تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات