خبرهای داغ:
امام جمعه صالح آباد:

علت ماندگاری انقلاب اسلامی، الهی بودن آن است

بهار-امام جمعه صالح آباد با اشاره به ورود انقلاب اسلامی به چهل و چهارمین سال از عمر خود، آن را انقلاب الهی دانست و گفت: علت ماندگاری و فراگیری این انقلاب الهی بودن آن است.
کد خبر: ۹۴۱۲۴۱۲
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حمید افتخاری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه صالح‌آباد اظهار داشت: قرآن مملو است از داستان ملت‌هایی که درگیر طاغوت شدند.

وی افزود:  عذاب الهی سردمداران کفر را به بلاهایی همچون طوفان و صاعقه و زلزله و سیل مجازات می‌کند چنانکه آل فرعون، آل ثمود، لوط و... که به خاطر ظلم به جامعه و بی‌توجهی به احکام خداوند نابود شدند و این موضوع منحصر به یک برهه خاص نیست و در تمام تاریخ برای دولت‌های ظالم تداوم دارد.

امام جمعه صالح آباد با تبریک فرا رسیدن ماه رجب این ماه را «رجب المرجب» خواند و افزود: در کلام قدسی رجب ماه خداوند تبارک و تعالی خوانده شده و چه پسندیده است نهایت استفاده را از این ماه داشته باشیم.

وی با اشاره به ورود انقلاب اسلامی به چهل و چهارمین سال از عمر خود، آن را انقلاب الهی دانست و گفت: علت ماندگاری و فراگیری این انقلاب الهی بودن آن است.

افتخاری تصریح کرد: مردمی بودن، مدیریت قوی رهبر انقلاب و پایبندی به اصول اولیه انقلاب از دیگر رموز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به مبحث مهم خانواده در جامعه، مسائلی که باعث کمرنگ شدن کانون خانواده می‌شود را مطرح و خاطرنشان کرد: هزینه‌های سرسام‌آوری که غرب برای سست کردن بنیان خانواده در ایران می‌گذارد خود بیانگر اهمیت حفظ این نهاد ارزشمند است چراکه هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد بودجه‌های کلان را که خودشان به آن محتاج هستند صرف شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار