خبرهای داغ:

برگزاری پویش سرود افتخار در سطح استان سمنان+ تصاویر

شاهرود_پویش (سرود افتخار – پرچم افتخار) همزمان با سراسر کشور به منظور ترویج حس افتخار و احترام به آرمان‌های انقلاب و پرچم ایران به عنوان نماد اصلی هویت ملی در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۴۱۲۶۱۶
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به راه‌اندازی پویش سرود افتخار- پرچم افتخار در سراسر کشور در قالب‌های مختلف و خلاقانه‌ای کرده است تا با ایجاد حس امید آفرینی و نشاط به تعامل مستقیم با مخاطب عمومی جامعه بپردازد.
این پویش با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان‌های انقلاب و پرچم ایران به عنوان نماد اصلی هویت ملی، تقویت روحیه امید آفرینی و نشاط اجتماعی با اقدامات پوششی و مشارکت مردم و تقویت گروه‌های سرود و اجرای سرود‌های انقلابی همزمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار خواهد شد.
علاوه بر این، مردم می‌توانند با دریافت پرچم ایران به صورت هدیه و نصب آن بر سر در منازل خود در ایام دهه مبارک فجر به پوش پرچم افتخار بپیوندند.
اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، یک هزار عدد پرچم مقدس جمهوری اسلامی برای هدیه به مردم آماده کردهکه توسط پست توزیع می‌شود.
علاقه‌مندان جهت شرکت در پویش پرچم افتخار و درخواست پرچم هدیه می‌توانند عدد ۱ را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲
جهت ارسال عکس و فیلم‌های نصب پرچم در سردر خانه‌ها عدد ۲ و برای شرکت در پویش سرود افتخار، عدد ۳ را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار