خبرهای داغ:

مبلغ پنج میلیون ریال کمک های مومنانه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت لاسجرد انجام شد

به مناسبت دهه فجر بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه مبلغ 5 میلیون ریال جهت کمک های دارویی به خانواده نیازمند اهدا کردند.
کد خبر: ۹۴۱۲۷۳۵
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با یوم الله دهه مبارک فجر پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه اقدام به اهدای مبلغ پنج میلیون ریال به یک خانواده نیازمند جهت تامین مخارج دارویی و درمانی کرد.

 راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در حاشیه این اقدام همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه در روستا لاسجرد از زمان آغاز کرونا تاکنون با جدیت و اهتمام ویژه ادامه دارد و این کمک ها در قالب های مختلف در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند انجام می شود.

او افزود: طبق شناسایی های انجام گرفته به همت گروه های جهادی در سطح روستا، سعی کرده ایم کمک ها به صورت عادلانه و به خانواده های نیازمند اهدا شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: در این دوره نیز همزمان با دهه فجر و در جهت بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی های مردان انقلاب مبلغ پنج میلیون ریال به خانواده نیازمند جهت کمک های دارویی اهدا شد.

شهادت در خاتمه گفت: در ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های فرهنگی و هنری خوبی برای این ایام در نظر گرفته ایم و در آخرین روز این ایام که مصادف با راهپیمایی ۲۲بهمن است در این برنامه حضور خواهیم یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار