حضور شبانه روزی گروه های جهادی ، سپاه و بسیج در مناطق سیل زده جنوب

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: گروه جهادی و نیروهای سپاه و بسیج در جنوب کرمان به صورت شبانه روزی در حال تلاش تا مشکلات مردم برطرف شود.
کد خبر: ۹۴۱۲۷۳۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، سردار محمد علی نظری جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان در گفتگویی اظهار کرد:  بیشتر مناطق جنوبی کرمان از وضعیت اضطرار خارج شده ، گروه جهادی و نیروهای سپاه و بسیج در جنوب کرمان به صورت شبانه روزی در حال تلاش تا مشکلات مردم برطرف شود.

این مقام مسئول افزود: گروه‌های فنی و مهندسی سپاه نیز با تجهیزات مناسب و ماشین‌های سنگین در منطقه حضور دارند و کار احداث سیل بندها به سرعت در حال انجام است و تلاش می‌کنیم از هر گونه خطر مجدد بروز سیل جلوگیری کنیم.

وی گفت: به صورت مشخص سپاه کار احداث ۲۴ کیلومتر سیل بند آسیب دیده را در دستور کار قرار دارد و آماده همکاری برای رفع مشکلات منطقه است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: اقدامات لازم جهت حل مشکلات تأمین آب شرب برخی از روستاهای سیل زده  در دستور کار است.

سردار  نظری  خاطر نشان کرد: مهمترین مشکل مردم خسارتی است که به زمین‌های کشاورزی وارد شده که باید مسئولان فکری اساسی در این زمینه اتخاذ کنند.

ارسال نظرات