معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک مطرح کرد

رشد بیش از سه برابری مبتلایان به کرونا در هفته دوم بهمن در استان مرکزی

علیمحمدی گفت: در هفته اول بهمن ماه شمار مبتلایان به کرون در استان مرکزی ۱ هزار و ۸۲۷ مورد بوده که در هفته دوم بهمن به ۶ هزار و ۳۳۱ مورد رسیده که حدود ۳ و نیم برابر شده است.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۶۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی علیمحمدی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک در ستاد مقابله با کرونای استان مرکزی گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هفته سوم دی‌ماه امسال در استان مرکزی ۲۷۴ مورد بود اما در هفته چهارم دی ماه این مهم به ۶۱۱ رسیده و همچنین در هفته اول بهمن ماه شمار مبتلایان ۱ هزار و ۸۲۷ مورد بوده که در هفته دوم بهمن به ۶ هزار و ۳۳۱ مورد رسیده که حدود ۳ و نیم برابر شده است.

علیمحمدی اظهار کرد: شمار افراد بستری مبتلا به کرونا در هفته سوم دی‌ماه ۱۶ نفر گزارش شد و در هفته  چهارم دی به ۴۱ مورد رسیده اما در هفته اول بهمن تعداد بستری ها ۹۰ مورد بوده که در هفته دوم بهمن به ۲۹۵ مورد رسیده و ۳ و ۳ دهم برابر شده است.

وی ادامه داد: شمار افراد درمان شده سرپایی کرونا در هفته سوم دی‌ماه ۲۵۸ مورد که در هفته چهارم دی به ۵۷۰ مورد رسیده اما در هفته نخست بهمن ماه شمار سرپایی ها ۱ هزار و ۷۳۷ مورد بوده که در هفته دوم بهمن به ۶ هزار و ۳۰۰ مورد رسیده و ۳ و نیم برابر شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در هفته سوم دی‌ماه امسال یک مورد و در هفته چهارم دی ماه ۱ مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش ولی در هفته نخست بهمن ۵ مورد و در هفته دوم بهمن ۱۲ مورد گزارش شده و ۲،۴ برابر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار