خبرهای داغ:
اسدآباد-هفتمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۷۹
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، هفتمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در دهستان کلیایی روستای رستم‌آباد امروز به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور شرکایی فرماندار شهرستان اسدآباد، رمضانی مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت رئیسه دانشکده و مسئولین شهرستانی افتتاح شد، که دومین پایگاه اورژانس بخش پیرسلمان اسدآباد بعد از پایگاه آجین است.

پایگاه جاده‌ای ۱۱۵ اورژانس رستم آباد در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ در سازمان اورژانس کشور تصویب و به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ابلاغ شد.

این پایگاه با تلاش‌های مسئولین دانشکده علوم پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی اسدآباد و با همکاری بخشدار بخش پیرسلمان و رئیس اداره جهاد کشاورزی امروز به بهره‌برداری رسید.

با توجه به آن که دهستان کلیایی دورترین دهستان از مرکز شهرستان اسدآباد است، حضور پایگاه اورژانس ۱۱۵ کمک شایانی به مردم این دیار در جهت امور درمانی خواهد کرد.

این دهستان دارای چندین روستا به نام‌های طویلان علیا، طویلان سفلی، چشمه علی، نادرآباد، حیدرآباد، رستم آباد، حسین آباد، تختی آباد، کینی سایه، گدارپهن، ده بور، ده سفید، چهار چشمه و میوله است که از این پس ارائه خدمات اورژانسی در این منطقه به عهده این پایگاه است.

این پایگاه با حضور ۸ نفر از کارشناسان فوریت‌های پزشکی ارائه خدمت می‌کند و مردم بخش پیرسلمان و دهستان کلیایی می‌توانند با شماره‌گیری عدد ۱۱۵ بدون هرگونه پیش شماره با واحد ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث تماس حاصل کنند.

از جمله خدماتی که مردم شهرستان می‌توانند با تماس با ۱۱۵ دریافت کنند، می‌توان به مواردی همچون سکته قلبی، سکته مغزی، تشنج، تصادفات، سرمازدگی، گرمازدگی، گزیدگی‌ها، کاهش سطح هوشیاری و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات