خبرهای داغ:
مادر شهید رنجبر در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛

خون پسرم پایمال نشود

جواهر زراعت پیشه گفت: از مسئولین و قوه قضائیه می‌خواهم که نگذارند خون پسر من پایمال شود.
کد خبر: ۹۴۱۲۹۳۶
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

جواهر زراعت پیشه مادر شهید علی اکبر رنجبر، مامور نیروی انتظامی که چند روز پیش به فیض شهادت نائل شد در گفتگو با دفتر خبرگزاری بسیج استان فارس با اشاره به اخلاق و رفتار فرزند شهیدش، گفت: او از لحاظ اخلاق و رفتار نمونه بود به شکلی که اگر یک دفتر۳۰۰ برگی درباره رفتار او بگویم و بنویسم باز هم کم است.

خون پسرم پایمال نشود

وی ادامه داد: هر وقت می‌خواست سرکار و یا ماموریت برود، می آمد، دست من را می بوسید و بعد می رفت. از خانه برای همکاران و سربازها غذا می برد. حواسش به سربازها بود که به آنها سخت نگذرد.

مادر شهید رنجبر با بیان اینکه خواسته من به عنوان مادر این است که خون پسرم پايمال نشود، گفت: از مسئولین و قوه قضائیه می‌خواهم که نگذارند خون پسر من پایمال شود.

جواهر زراعت پیشه مادر شهید رنجبر، تاکید کرد: از مسئولین تقاضا دارم که دلایل این اقدام را پیدا کرده و نگذارند که خون پسر من از بین برود.

وی ادامه داد: ما از مسئولین می‌خواهیم که قانون را اجرا کنند و بر اساس قانون با قاتل علی اکبر برخورد کنند.

مادر شهید رنجبر گفت: علی اکبر با عشق و برای خدمت به مردم، به نیروی انتظامی رفت. پدرش هم کارمند نیروی انتظامی بود و در این سال ها به بهترین شکل ممکن خدمت کرد.

وی ادامه داد: علی اکبر برای اینکه حقوقی که می‌گرفت حلال باشد، شب و روز کار می‌کرد و وقتی من به او می‌گفتم، مادر کمی هم به خودت برس و استراحت کن، با خنده می گفت شب‌ها که شما با آرامش می خوابید پلیس همیشه بیدار است تا شما راحت باشید.

مادر شهید رنجبر گفت: خیلی‌ها می‌گفتند علی اکبر ما را از رفتار و کارهای بد دور کرد و باعث شد که ما از کار خلاف دوری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها