خبرهای داغ:
جانشین فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان:

پیروزی انقلاب اسلامی زمینه بیداری و مقاومت اسلامی در منطقه را ایجاد کرد

همدان-جانشین فرمانده تیپ ۳۲  انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام شد و زمینه بیداری و مقاومت اسلامی در سایر کشور‌های منطقه را ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۴۱۲۹۴۴
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

سرهنگ اکبر کاظمی علوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امید است بتوانیم رهرو و پاسدار واقعی انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام باشیم.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام شد و زمینه بیداری و مقاومت اسلامی در سایر کشور‌های منطقه را ایجاد کرد.

جانشین فرمانده تیپ ۳۲  انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: حرکت تاریخی حضرت امام (ره) و شکل‌گیری انقلاب اسلامی، امید و انگیزه را در بین ملت‌های مستضعف و مظلوم جهان مضاعف و جرأت ایستادگی در برابر طاغوت و ظلم را در جهان به وجود آورد.

وی با اشاره به تقابل گفتمانی انقلاب و جامعه غرب خاطرنشان کرد: انقلاب و معمار کبیر آن اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) را در برابر گفتمان منحط و منحرف غرب قرار داد و به قول مقام معظم رهبری، اسلام در بهمن سال ۵۷ تولدی دوباره یافت.

کاظمی علوم بیان داشت: بزرگ‌ترین و مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تحقق شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی بود که این شعار استعداد‌های درونی ملت را زنده و زمینه پیشرفت‌ها و گسترش علوم در کشور را فراهم کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن، موجب خدمات و پیشرفت‌های بی‌نظیری در کشور شدند که همه این پیشرفت‌ها نیز با وجود تحریم‌ها و توطئه‌ها و فتنه‌های بسیار حاصل شد.

جانشین فرمانده تیپ ۳۲  انصارالحسین (ع) استان همدان معنویت را مهمترین شاخصه اهداف انقلاب دانست و اظهار داشت: شکل‌گیری نظام مبتنی بر دین، موجب شد روحیه و انگیزش معنوی بین مردم و به ویژه جوانان حاصل شود، به گونه‌ای که امروز بسیاری از مردم برخوردار از این روحیات معنوی هستند که در دوران طاغوت خبری از این‌ها نبود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آموزه‌های عاشورای حسینی بود و با تحقق گام دوم انقلاب و حاکمیت ارزش‌های انقلابی، انشاالله به انقلاب امام زمان (عج) نیز متصل و منجر خواهد شد.

کاظمی علوم گفت: مسئولان کشور باید قدر خدمتگزاری به انقلاب و مردم را بدانند و موانع و مشکلات پیش روی کشور را رفع کنند تا مردم برکات و نتایج حاکمیت انقلاب اسلامی را بیشتر حس کنند و دست طمع بیگانگان نیز از کشور عزیزمان کم و کوتاه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار