فرمانده سپاه کربلا:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان ضروری است /مطالبه گری باید همراه با قانون گرایی باشد

ساری-فرمانده سپاه کربلا به تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان تاکید کرد و افزود: باورها و اعتقادات اصیل اسلامی در فرهنگ دفاع مقدس جلوه کرده است.
کد خبر: ۹۴۱۲۹۵۹
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،همزمان با ایام الله دهه فجر، جلسه قرارگاه علم الهدی سازمان بسیج دانشجویی مبنی بر هم اندیشی و برنامه ریزی اجرای اردو‌های راهیان نور دانشجویی با حضور سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا، روسا و نمایندگان دانشگاه‌های مازندران، صبح امروز  در ستاد سپاه استان برگزار شد.

خبر

سردار مسلمی در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور، گفت: رهبرمعظم انقلاب فرموده بودند که دفاع مقدس مثل گنجینه است و اردوی راهیان نور راه استخراج از این معدن پربها و ارزش است.

فرمانده سپاه کربلا به تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان تاکید کرد و افزود: باور‌ها و اعتقادات اصیل اسلامی در فرهنگ دفاع مقدس جلوه کرده است.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه دشمن در تلاش برای ترویج اسلام آمریکایی در کشور است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ثمره خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید است و می‌بایست معیار‌های ارزشمند را در جامعه نهادینه کرد.

فرمانده سپاه کربلا به هدف دشمنان در تغییر هنجار‌ها به ناهنجاری‌ها هم اشاره کرده و گفت: امروزه برخی‌ها ارزش‌ها را ضد ارزش تلقی می‌کنند.

خبر
سردار مسلمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دشمن با تهاجم فرهنگی بنیان خانواده را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: باید با جهاد روایت، فرهنگ دفاع مقدس و باور‌های دینی را به نسل جوان و دانشجو تبیین کرد.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به اردوی راهیان نور دانشجویی هم اشاره کرد و گفت: ما تابع قانون هستیم و راه اندازی اردوی راهیان نور منوط به صدور مجور از ستاد مقابله با کرونا است.

سردار مسلمی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه مبدا تحولات است، اضافه کرد: عرصه فعالیت دانشگاه‌ها بسیار وسیع است و از این ظرفیت میتوان برای تحول در جامعه استفاده کرد.


خبر

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه دشمن روی دانشگاه‌ها در حال سرمایه گذاری است، افزود:دانشگاه و دانشجوها بعنوان مطالبه گران میتوانند باعث تحول در جامعه شوند و مطالبه گری باید همراه با قانون گرایی باشد.

سردار مسلمی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه رویکرد مطالبه گری باید در راستای پایبندی به قانون باشد، خاطرنشان کرد: نخبگان جوان با مطالبه گری میتوانند مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار