به مناسبت دهه فجر؛

آموزشگاه 6 کلاسه برکت شهر فرادنبه افتتاح شد

همزمان با دهه فجر، آموزشگاه 6کلاسه برکت برای بهره برداری بیش از 140 دانش آموز در شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۲۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آموزشگاه 6 کلاسه برکت (12 بهمن سابق) شهر فرادنبه با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی دیگر از مسئولین استانی -شهرستانی و محلی مورد بهره برداری قرار گرفت.

این آموزشگاه با زیر بنای 1200 مترمربع با اعتبار40 میلیارد ریال با مشارکت 6 میلیارد ریالی بنیاد برکت و مابقی توسط اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس طی مدت 36 ماه ساخته شده است.

با بهره برداری ار این آموزشگاه بیش از 140 دانش آموز از این فضای آموزشی بهره مند شدند.پش از این دانش آموزان در این مدت بازسازی از نویت بعد ازظهر از آموزشگاه امیرکبیر فرادنبه استفاده می کردند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم نیز قول 10 روزه جهت فضا سازی و اجرای فاضلاب آموزشگاه داده شد.

در حال حاضر در شهر فرادنبه 6 آموزشگاه با 40 کلاس با بنای فرسوده وجود دارد که تعدادی از آن ها مقاوم سازی شده است و دو آموزشگاه لقمان حکیم و بعثت نیاز به تخریب و بازسازی دارند .

با توجه به اینکه سالانه تعداد مدارس فرسوده بیشتر می شود و جمعیت دانش آموزان روبه افزایش است توجه به مدرسه سازی اهمیت بیشتری دارد.

شهر فرادنبه با بیش از2500 دانش آموز از توابع شهرستان بروجن در فاصله 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است./

ارسال نظرات