به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزارشد؛

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی

نمایشگاه صنایع دستی در کتابخانه علامه طباطبایی وردنجان با حضور امام جمعه،شهردار وردنجان و جمعی از کارآفرینان عضو کتابخانه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۷۶
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این نمایشگاه پنجاه اثر شامل: کار با نمد، عروسک بافی، میناکاری و خیاطی در معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

امام جمعه وردنجان به اهمیت تولید داخلی و حمایت مردم و مسئولان از کار آفرینان اشاره کرد و گفت: تولید کنندگان داخلی و صنایع دستی از اهمیت بالایی در ایجاد اشتغال و خود کفایی کشور و صادرات دارند.

حجت الاسلام علی محمدی به تحریم های ظالمانه دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: تولید کنندگان داخلی فرماندهان جنگ در برابر تحریم های دشمنان هستند،کارگران تولید کنندگان رزمندگان مقابله با جنگ استکبار جهانی می باشند، هر چقدر تولیدات بیشتر و دارای استحکام و از کیفیت بالاتری برخوردار باشند موجب استقبال مردمی از اجناس داخلی، کار آفرینی و شکست دشمن در جنگ اقتصادی می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر وردنجان با تقدیر و تجلیل از تولید کنندگان، کار آفرینان افزود: به مناسبت دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی با همفکری و به اهتمام مسئولان کتابخانه علامه طباطبایی، نمایشگاه صنایع دستی افتتاح شد، امیدواریم این چنین اقدامات بتواند در حل مشکلات اقتصادی مردم موثر باشد.

شایان ذکراست: این نمایشگاه به مدت ده روز 8  الی13 برای بازدید کنندگان فعال است، در این روز از تعدادی خواهران کارآفرین تجلیل شد‌.

ارسال نظرات