خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر در اردل برگزارشد؛

برگزاری جشنواره مالک اشتر اردل

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل برگزار و از رده های برتر بسیج و سپاه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۸۶
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و درود بر ارواح طیبه شهدا و آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب  گفت: جشنواره مالک اشتر پاسداشت حرکت های جهادی است

سرهنگ پاسدار سید محمود موسوی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره این است که کارهایی که به درستی و جهادگرانه در عرصه های مختلف انجام می شود برای بهره برداری دیگران به عنوان الگو معرفی شوند.

وی در ادامه بیان اهداف جشنواره مالک اشتر افزود: اینکه بدانیم در شهرستان ما کسانی هستند که جهادگرانه روز و شب برای این انقلاب زحمت می کشند و با فعالیت خود راه را برای دیگران در عرصه های گوناگون هموار می کنند از دیگز اهداف برگزاری این جشنواره است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل گفت: به ایجاد زمینه بروز خلاقیت و نو آوری ها اشاره کرد و گفت: گاهی اوقات  ما از استعداد و توانایی شحصی خبر نداریم اما به واسطه چنین برنامه هایی خلاقیت و استعداد هایی که در وجود یک شخص نهفته است شناسایی می شود.

سرهنگ موسوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند بروید به سراغ افرادی که می توانند رشد را بیشتر و نقایص را کمتر کند. ایجاد فرهنگ شایسته سالاری با معرفی نفرات و سازمانهای موفق از جمله کارکرد این جشنواره است.

وی به اهمیت اشراف برای پیشرفت در امور  اشاره کرد و گفت:اشراف در حقیقت، فرایند روشن سازی راه و تعیین دقیق موقعیت فرد و یا سازمان در هر لحظه را مشخص می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل با تأکید بر این نکته که باید اشراف فرماندهی به نقطه‌ای برسد که مبنای قضاوت صحیح برای تصمیم گیری های کلان و استراتژیک سازمان قرار بگیرد، افزود: مسئولین و فرماندهان در انعکاس تلاش‌های همکاران و بدنه ی بسیج باید در تمام عرصه‌ها جدیت داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در راستای فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی مبنی بر ترتیب اثر دادن به نتایج حاصل از رصد، پایش و ارزیابی رده‌ها و ترغیب انگیزه‌ها برای رشد و ارتقا آمادگی همه جانبه و نیز تقویت فرهنگ شایسته سالاری و تکریم نیروی انسانی، جشنواره مالک اشتر  در سپاه برگزار می شود.

سرهنگ موسوی در پایان با تشکر از همه بسیجیان که شبانه روز و بدون هیچ چشم داشتی در عرصه های مختلف برای حفظ و ارتقاع نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کنند، گفت: کار بسیج کاری جهادی و انقلابی است بسیج است که موتور محرک و پیشران خیلی از موفقیت ها در نظام جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار