در جمع خانواده کارکنان سپاه استان عنوان شد:

انس با قرآن و اهلبیت بهترین شیوه برای تربیت نسل انقلابی است

جشن گرامیداشت چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از خانواده های کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۲۱۱
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن گرامیداشت چهل و سومین فجرپیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع لاله شهرکرد با حضور جمع محدودی از خانواده های کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شد.

سردار محمود صادقی در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر، به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: هرجا قرار دارید، آنجا را تنگه احد بدانید.

وی، در تبیین اهمیت عمل به رسالت توسط مسلمین، ویژگی های حضرت زهرا سلام الله علیها در دفاع از ولایت را برشمرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگوی دفاع از ولایت و حضور بانوان در اجتماع با رعایت احکام و مسایل شرعی و دینی است.

سردار صادقی، رسالت پاسداران انقلاب و ارزش های اسلامی را سنگین دانست و تأکید کرد: باید قدر و شأن جایگاه پاسداری از انقلاب را بدانیم و در مسیر حق ادامه دهنده راه پرارزش حضرت زهرا سلام الله علیها و ائمه معصومین علیهم السلام باشیم؛ زیرا نگاه فاطمی و علوی انسان را نجات می دهد.

وی، نصرت الهی را قطعی دانست و گفت: خداوند به کسانی که در مسیر الهی گام بردارند و در راه خدا جهاد کنند، یاری می رساند و به تعبیر حاج قاسم سلیمانی که فرمود ما ملت امام حسینیم، پیروان امام حسین علیه السلام مدافعان حق و حقیقت هستند و در مسیر دفاع از حق و مظلومین  قرار دارند.

گفتنی است؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم در این همایش با تبریک دهه فجر و ایام پرخیر و برکت ماه رجب، به تبیین سبک زندگی اسلامی از منظر معصومین پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسینی صدر، با اشاره به روایاتی از معصومین علیهم السلام، بخشی از وظایف و حقوق همسر در دین اسلام را برشمرد و افزود: تقویت مهر و محبت در خانواده و تربیت فرزندان طبق دستورات دین مبین اسلام و سیره اهلبیت علیهم السلام اصلی ترین وظیفه هر مادر در خانواده است.

شایان ذکر است؛ جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم  در این مراسم، با تبریک دهه فجر و گرامیداشت سالروز عملیات والفجر8، رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را مرهون مادران مؤمنه ای دانست که این جوانان رشید و شجاع را در دامان خود با سبک زندگی اهلبیت علیهم السلام پرورش دادند.

سردار علی افضلی، افزود: مادران نقش بسزایی در تربیت فرزندان دارند و انس با قرآن و اهلبیت از بهترین شیوه ها برای پرورش نسل تراز انقلاب می باشد.

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، نمایش، سرود، پخش نماهنگ از دیگر بخش های این جشن انقلاب در مجتمع لاله شهرکرد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار