برگزاری ویژه برنامه زیر پرچم به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر

در راستای چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه زیر پرچم به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۲۶۲
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان  این  برنامه با مشارکت شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان در محل محوطه شهرداری مرکز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی درزاهدان برگزار شد.

 رییس شورای اسلامی شهر زاهدان  ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و اشاره به اهمیت نقش بسیج در گرامیداشت این ایام، تشکیل بسیج مستضعفین را حرکتی بی نظیر در جهان دانست که هیچ کدام از عناصر تشکیلاتی و خط مشی آن وارداتی نیست، بلکه فرهنگ بسیج فرهنگی ناب و متکی بر انقلاب و اسلام است که خدا بر قلب حضرت امام راحل وارد کرد.

حسن سپاهی همچنین با اشاره بر مردمی بودن بسیج بر ضرورت نقش آفرینی بسیج بویژه بسیج ادارات در شهرداری و شورای اسلامی در زمینه حرکت در مسیر انقلاب تاکید  کرد و در این باره تصریح کرد: وظیفه فردی هرکدام از اعضای بسیج بخصوص بسیجیان ادارات تلاش جهت انجام خدمت بدون منت و جهادی برای رشد و پیشرفت شهر است.

وی از جمله وظایف مهم بسیج ادارات را همکاری و ارتباط تنگاتنگ با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین مساجد اهل تسنن و تشیع شهر زاهدان در زمینه برگزاری مراسمی از قبیل یادواره شهدا، همایش ها و تلاش در زمینه شناخت و حل معضلات اجتماعی و فرهنگی دانست.

گفتنی است: اجرای سرود جمهوری اسلامی و همچنین سرودهای انقلابی توسط گروه مارش نظامی ارتش، پخش نماهنگ های انقلابی، اجرای موسیقی زنده سرود ایران و روایتگری انقلاب از جمله بخش های اجرا شده در این مراسم بود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار