بعد از دو سال انتظار

مراسم معنوی اعتکاف در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

پس از دو سال انتظار، مراسم معنوی و پر فیض اعتکاف در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۱۳۲۷۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان، گفت: این‌مراسم‌معنوی از ۲۶تا ۲۸ بهمن ماه جاری در مساجد در نظر گرفته شهرستان‌ها ویژه بانوان و آقایان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین منصور باقر بیک تبریزی افزود:  علاقمندان به ثبت نام در این مراسم معنوی می توانند از طریق سایت http://www.etekafsb.com اقدام به ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: در این سایت افراد می توانند با انتخاب شهرستان خود، مسجد مورد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه اعتکاف را واریز کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه هزینه شرکت در این مراسم معنوی ۸۰۰هزار ریال درنظر گرفته شده، بیان کرد، این مراسم معنوی با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری حلقه های معرفت، کرسی‌های تلاوت قرآن‌کریم، اقامه نماز جماعت، انجام اعمال ام داوود، برگزاری سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی، برگزاری گفتمان دینی با موضوعات مختلف و غیره را از جمله برنامه های درنظر گرفته شده برای ایام البیض عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار