توزیع بیش از 400بسته معیشتی بین کارگران

بیش از 400بسته معیشتی به مناسبت گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر بین قشر کارگری سیستان و بلوچستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۲۸۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی در گفتگو با خبر نگار بسیج در زاهدان گفت: این طرح در امتداد فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان  و با همراهی پایگاههای مقاومت بسیج در سطح  کانونهای بسیج کارگری نواحی و سپاه های شهرستانی انجام شده است.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر نشانه ادامه راه شهدا و تجدید بیعت همگانی با آرمان‌های انقلاب است.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که مردم در تمامی عرصه‌ها در کنار نظام بوده‌اند و تلاش کرده‌اند که پیشرفت‌های کشور ادامه داشته باشد، ادامه داد: در دو سال اخیر شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم و جمعی از مردم در بیمارستان‌ها بستری شدند.

این مسئول ادامه داد: یکی از برنامه‌های بسیج کارگری از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تا کنون  رزمایش‌های کمک مومنانه است که امروز  بیش از ۴۰۰  بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزارتومان در ۳ شهرستان‌ استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: این کار با هدف مواسات و همدلی انجام که تعداد  ۳۲۰  بسته به کارگران کارخانه شرکت مینو شرق زاهدان، ۴۰بسته در بین کارگران چابهار و ۵۰ بسته در بین کارگران زابل توزیع شده است

سرهنگ قورزایی ادمه داد:  طی دوسال گذشته از ابتدای شیوع کرونا تا کنون تعداد ۵هزار ۵۰۰ بسته معیشتی در بین قشر نیازمند و آسیب دیده کارگری توزیع شده است.

این مسئول  راه اندازی ۲۶۰ایستگاه سلامت در ۱۰واحد تولیدی استان، توزیع ۱۰هزار و ۷۵۰ عدد ماسک بین قشر کارگری جامعه، معرفی ۱۰کا گر بسیجی به بانک جهت دریافت تسهیلات ۱۰۰میلیونی را از دیگر برنامه های مهم اینقسر در دوسال اخیر برشمرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار