دوره مقدماتی ۲ و ۳ بسیج در پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر دوره مقدماتی ۲ و ۳ بسیج با همکاری معاونت ها در پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۳۱۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر ویژه برنامه های متنوعی به همت پایگاه مقاومت حضرت علی بن ابیطالب (ع) با مشارکت پر شور بسیجیان برگزار شد.

محمود جوادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطالب (ع) در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف آشنایی بسیجیان و نمازگزاران با معانی آیات قرآن و فهم آن ها کلاس تفسیر قرآن با حضور حجت الاسلام و المسلمین اشرف امام جمعه و امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب (ع)  بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد برگزار شد.

او افزود: دوره مقدماتی ۲ و ۳ بسیج با همکاری و حضور معاونت های پایگاه امام علی بن ابیطالب (ع) در اجرای برنامه در این پایگاه مقاومت برگزار شد. همچنین سروان حسن رادمهر فرمانده حوزه حضرت امام موسی ابن جعفر (ع) در نماز جماعت مسجد حضور یافته و از اجرای این طرح بازدید کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطالب (ع) در ادامه اضافه کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر فضاسازی و تزئینات پایگاه به همت کارگروه فرهنگی انجام گرفت و بسیجیان از برنامه های اجرایی استقبال کردند.

جوادی عنوان کرد: با هدف سازماندهی برنامه های پایگاه جلسه ای با حضور اعضا شورا در پایگاه برگزار و موضوعات، مسائل و مشکلات پیش رو مطرح و در جهت حل آن ها راه حل هایی ارائه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار