دکتر محمد جواد یاری در گفتگوی اختصاصی با "بسیج":/قسمت اول

برخی با القاء گیری از دشمنان حس خود تحقیری پیدا کرده اند

کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی گفت:امروز مهم است که کار نظام به دست چه کسانی باشد در دست حاج‌قاسم ها و پیروان مکتب حاج‌قاسم، یا جریان لیبرال که در چند سال گذشته با وادادگی های پی در پی چه خسارت‌ هایی را بر کشور تحمیل کردند.
کد خبر: ۹۴۱۳۳۸۳
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

دکتر محمد جواد یاری کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج مطرح کرد:  مجلس و دولت جدید مشکلات را به‌ خوبی احصا و شناسایی کرده‌اند و راه درمان را هم پیدا لذا نیاز به یک گردش زمانی برای حل مشکلات است.

وی افزود:توافق ایران و روسیه و چین درصورتی‌که اجرایی شود بی شک فرصت های شغلی کثیری در کشور ایجاد خواهد شد ،به‌ همین خاطر جریان‌های مخالف مرتباً با ابهام زایی های مکرر و دمیدن بر طبل نا امیدی سعی در ایجاد یاس در جامعه دارند و با شایعاتی همچون واگذاری کشور به چین و روسیه هدف های خود را دنبال می کنند.

آن زمانی‌ که در جنگ سیم‌خاردار هم حتی نداشتیم کشور را به‌جایی واگذار نکردیم

دکتر یاری گفت:آیا در سابقه ۴۰ ساله طی‌شده از انقلاب اسلامی ما کشور را به جای واگذار کرده‌ایم آن زمانی‌ که در جنگ سیم‌خاردار هم حتی نداشتیم کشور را به‌جایی واگذار نکردیم چه برسد به امروز که در اوج اقتدار و عزت هستیم.

کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی عنوان کرد:مسئله‌ای که امروز ما با آن مواجه هستیم جنگ شناختی است در جنگ شناختی به‌ درستی صحنه جبهه ها مشخص نیست و به نوعی همه مردم و جامعه با آن درگیر هستند و بعضاً در این جنگ شناختی جامعه دچار محاسبه و تصمیم غلط می شود.

جنگ شناختی و ادراکی جبهه درگیری با دشمنان داخلی و خارجی/برخی با القاء گیری از دشمنان حس خود تحقیری پیدا کرده اند

حاج‌قاسم نمونه عینی ایستادگی در مقابل قدرت‌های مختلف بود

وی با اینکه ما در جنگ با داعش و جنگ تحمیلی ثابت کردیم که قدرت ایستادگی داریم و به هیچ کشوری باج نخواهیم داد یاد آور شد: تا به امروز به هیچ قدرتی و در مقابل زیاده خواهی های احدی کوتاه نیامدیم ، درحالی‌ که حاج‌قاسم نمونه عینی ایستادگی در مقابل قدرت‌های مختلف بود.

دکتر یاری بیان کرد:امروز همه جریان‌های نفاق و دشمنان داخلی و خارجی به نوعی تلاش می‌کنند که اقدامات جریان انقلابی را زیر سوال ببرند به عنوان مثال توافق با چین و روسیه را فروش ایران به آن‌ها قلمداد می کنند.

کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی تاریخ صدساله ایران اسلامی را پر از توطئه‌های غرب و آمریکا دانست و گفت: قدرت های دنیا تا به امروز هیچ‌ وقت از دسیسه‌چینی و توطئه افکنی علیه ملت ایران اسلامی کوتاه نیامده‌اند و در این ۱۰۰ سال جز خیانت، جنگ، و نفوذ فکر و شناختی ارمغانی برای ما نداشتند.

قدرت ما در فرای مرزها به اثبات رسیده است

وی گفت:این روز ها ایران اسلامی جزء برترین قدرت های موشکی جهان قرار گرفت وقتی می بینیم پوتین رییس‌جمهور روسیه که خاک نصف کره زمین در اختیار اوست به رئیس جمهور ما می گوید سلام ما را به رهبر ایران برسان و من به ایشان ارادت دارم می توان به خوبی دانست قدرت ما در فرای مرزها به اثبات رسیده است.

دکتر یاری با بیان اینکه برخی جریان‌های سیاسی داخلی با خط گیری از بیگانگان  متوسل به جنگ شناختی و رسانه‌ای شده اند افزود: در دوره کنونی قدرت فضای رسانه ای و فضای مجازی برکسی پوشیده نیست به عنوان مثال در اذهان مردم ابهام ایجاد می کنند  ساخت موشک‌ به چه دردی می‌خورد در صورتی‌ که اگر ۱۰۰ عدد از این موشک‌ها را در سال ۵۹ داشتیم صدام به خودش اجازه تجاوز و حمله به ایران را نمی‌داد.

حرکت نظام اسلامی یک حرکت تکاملی است

کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی گفت:امروز یه عده افراد واداده جریان نفوذ با القاء گیری از دشمنان حس خود تحقیری پیدا کرده اند در صورتی که حرکت نظام اسلامی یک حرکت تکاملی است به‌طوری‌ که یک‌بار سرما می‌خورد و یک‌بار هم ویروس به آن وارد می‌شود.

انقلاب اسلامی ایران  منطق نظام سلطه را درهم شکست

وی تصریح کرد:امروز مهم است که کار نظام در دست چه کسانی باشد در دست حاج‌قاسم ها  و پیروان مکتب حاج‌قاسم  یا جریان لیبرال که در سال های گذشته با وادادگی های پی در پی خود دیدیم که چه خسارت‌ هایی را بر کشور وارد کردند.

دکتر یاری تاکید کرد:انقلاب اسلامی ایران  منطق نظام سلطه را درهم شکست منطق نظام سلطه چه بود؟ نظام شوروی و نظام غرب به سرکردگی آمریکا  معتقد بودند که هر آنچه ما می‌گوییم باید در دنیا اتفاق بیفتد در صورتی که انقلاب ما این منطق زورگویی و زیاده خواهی را در هم شکست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات