فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع):

پیوستن کارکنان نیروی هوایی به جمع مردم انقلابی، کمر رژیم طاغوت را شکست

فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: پیوستن کارکنان غیور نیروی هوایی به امام راحل و انقلاب اسلامی ایران و قرار گرفتن در صفوف مردم انقلابی موجب شکسته شدن کمر رژیم طاغوت شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۳۸۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ قاسم سامانلو، فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور رشادت ها و جانبازی های مردان و زنانی بود که با قدرت پای این نظام و انقلاب ایستادند و فداکاری کردند.

پیوستن کارکنان نیروی هوایی به جمع مردم انقلابی، کمر رژیم طاغوت را شکست

وی با اشاره به اینکه 19 بهمن در تقویم ایران اسلامی، روز نیروی هوایی نامگذاری شده است، گفت: یک هفته پس از ورود امام خمینی (ره) به کشور، شمار زیادی از پرسنل نیروی هوایی به اقامتگاه ایشان رفتند و با امام (ره) و انقلاب اسلامی اعلام همبستگی و بیعت کردند که همین امر عاملی برای تسریع سقوط و ریشه کن شدن رژیم پهلوی شد.

سرهنگ سامانلو اذعان داشت: این حرکت متحولانه، شایعه کودتای ارتش و پیوستن این نیروها به صفوف مردم را رو قوت بخشید اما هنوز رژیم شاهنشاهی پابرجا و بختیار، نخست‌وزیر وقت مدعی مقاومت در برابر انقلاب بود و مردم نیز هنوز ارتش را در برابر خود می‌دیدند اما پیوستن کارکنان غیور نیروی هوایی به امام راحل و انقلاب اسلامی ایران و قرار گرفتن در صفوف مردم انقلابی موجب شکسته شدن کمر رژیم طاغوت شد.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) در این خصوص فرمودند: درود بر شما سربازان امام عصر (عج)، همان‌طور که فریاد زدید، تاکنون در خدمت طاغوت بودید؛ طاغوتی که همه هستی ما را ساقط و ما را برده خارجی‌ها کرد، از امروز در خدمت امام عصر (عج) و قرآن کریم هستید.

وی در پایان بیان داشت: مزدوران گارد شاهنشاهی به دلیل بیعت و اعلام همبستگی گروهی از همافران و پرسنل نیروی هوایی با انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، در شامگاه 20 بهمن سال 1357 به یکی از پادگان‌های نیروی هوایی حمله کردند اما با حضور مردم انقلابی برای کمک به همافران در نهایت نتوانستند کاری را از پیش ببرند و این امر به پیروزی نهایی انقلاب اسلامی ایران منتج شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها