معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین :

بسیج امتداد مردمی دستگاه‌های حاکمیتی است

معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج امتداد مردمی دستگاه‌های حاکمیتی است گفت: بسیج اقشار متعدد و نقش آفرینی‌های متعددی به واسطه ارتباط با مردم دارند.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۵۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار نجفی معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در همایش مدیران محلات اسلامی ایلام گفت: امروز در عرصه‌های مختلف نقش مردم یک نقش برجسته است؛ وقتی مردم ورود مبنایی و اساسی داشتند اتفاق‌های خوبی رخ داده است.

وی افزود: امروز هرکسی میخواهد به نظام و انقلاب کمک کند عرصه‌ای که فرا روی اوست عرصه خدمت است؛ خدمت هم یک مفهوم عام و یقینا عناصر و مولفه‌های متعددی دارد، هرکسی هنری دارد این هنر را به عرصه خدمت بیاورد.

معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما موظفیم بدون آنکه مردم محروم انتظار داشته باشند به آنها خدمت کنیم؛ راهکار ماندگاری این نظام رفع آسیب اجتماعی، استفاده از مردم و توانمند کردن مردم است.

وی ادامه داد: آن مناطق محرومی که تجمیعی از مشکلات زیرساختی، کارگری، آسیب‌های اجتماعی و کم برخورداری‌ها را دارد بایستی با توانمند کردن مردم آنها را مرتفع ساخت.

سردار نجفی افزود: ما در ستاد سازمان بسیج اعتقاد داریم ایده‌های خوب ایده‌هایی است که توسط خود شما رقم می‌خورد و به یک اتفاق کشوری و حتی ملی تبدیل می‌شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی یعنی مردم در پناه دین باید صاحب زندگی خودشان باشند، در بسیج محله اسلامی یعنی ما با محوریت مسجد و محل به مشکلات ورود پیدا کنیم؛ دردهای مردم را درمان کنیم.

معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: حوزه پیشگیری یک حوزه فراگیر است؛ جلسات آسیب شناسی اجتماعی محضر حضرت آقا مطرح شد مسوولین وقت سپاه و بسیج به این نتیجه رسیدند که برای اثرگذاری بیشتر برای نقش‌آفرینی موثرتر معاونتی به نام معاونت اجتماعی تاسیس کنند.

وی ادامه داد: بسیج امتداد مردمی دستگاه‌های حاکمیتی است؛ بسیج اقشار متعدد دارد، هر کدام از این اقشار نقش آفرینی‌های متعددی را به واسطه ارتباط با مردم دارند؛ فعالیت‌های اجتماعی فعالیت‌های ترکیبی و چند بعدی هستند.

سردار نجفی افزود: هیچ کدام از آسیب‌های اجتماعی آسیب‌هایی نیستند که تنهایی از عهده کسی بر بیاید؛ آسیب‌های اجتماعی چند بعدی هستند و راه حل آسیب‌های اجتماعی هم از نوع اجتماعی است.

معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر امروز سازمان بسیج الگویی را به عنوان یک الگو به استان، کشور و محلات اسلامی می‌دهد الگوهای دستوری نیستند بلکه اینها یک جاهایی تجربه شده و پاسخ‌های خوبی از آنها دریافت شده است.

وی ادامه داد: من و شما باید روحیه‌ی مطالبه گری داشته باشیم؛ باید مسوولین شهر و استان را به محلات بیاورید تا مسئول وقتی خود بی‌واسطه مطلبی را درک کند.

معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر کسی امروز می‌خواهد شعار عملی مرگ بر آمریکا را بدهد؛ شعار عملی مرگ بر آمریکا خدمت به مردم است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در ابلاغ سند اعتلای بسیج فرمودند: بسیج پاره تن مردم است، مسیر مصالح مردم را فراموش نخواهد کرد، ما از خود مردمی هستیم؛ ما به دنبال جامعه اسلامی هستیم که ان‌شالله زمینه ساز تمدن نوین اسلامی بشویم.

معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه هنر این است که با اقداماتی که انجام می‌دهیم زمینه ساز ظهور بشویم و ان‌شالله مسیری را که شهدای ما طی کردند را بتوانیم ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی چرا شهید دلهاست؟ چون در جبهه مقاومت جنگید و چند بعدی بود؛ وجوه شخصیت شهید سلیمانی را باید مطالعه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار