توزیع بیش از 24 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان رفسنجانی در سال جاری

فرمانده سپاه رفسنجان گفت:از ابتدای امسال بیش از ۲۴ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی با حمایت مجتمع مس سرچشمه و ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان تهیه و بین نیازمندان سراسر شهرستان رفسنجان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۸۹
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،چهارمین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در رفسنجان با توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توسط سپاه ناحیه مقاومت بسیج  برگزار شد. 

فرمانده سپاه رفسنجان در این آئین گفت: سپاه به عنوان یک سرباز در کنار و در خدمت مردم بوده و برای رفع دغدغه‌ های نیازمندان و حل مشکلات شهرستان در کنار دولتمردان خواهد بود.

سرهنگ محمد پساوند با اشاره به اینکه سپاه از ۲ سال گذشته در این دوران کرونایی به فرمان مقام معظم رهبری رسیدگی و کمک به نیازمندان و آسیب‌ دیدگان را در مراحل مختلف و اجرای طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم خواهیم ماند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال بیش از ۲۴ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی با حمایت مجتمع مس سرچشمه و ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان تهیه و بین نیازمندان سراسر شهرستان رفسنجان توزیع شده است.

سرهنگ پساوند خاطرنشان کرد: اینک چهارمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک ای مومنانه در قالب هزار بسته معیشتی را در حال اجرا داریم که ارزش ریالی این بسته ها بیش از پنج میلیارد ریال بوده که به همت پایگاه های مقاومت بسیج تهیه شده و میان نیازمندان سراسر شهرستان رفسنجان توزیع می‌ شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار