معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد

ویزیت ۳۰ هزار نفر در مراکز درمانی سپاه با شیوع گسترده اومیکرون / تمام مراکز درمانی سپاه کربلا آماده خدمات به مردم است

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از ویزیت ۳۰ هزار نفر در مجموعه مراکر درمانی سپاه خبر داد و گفت: با توجه به شیوع اومیکرون، این تعداد افراد به مراکز درمانی سپاه مراجعه داشتند.
کد خبر: ۹۴۱۳۵۵۴
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

ویزیت ۳۰ هزار نفر در مراکز درمانی سپاه با شیوع گسترده اومیکرون / تمام مراکز درمانی سپاه کربلا آماده خدمات به مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در ایام الله دهه مبارک فجر آئین کلنگ زنی مجتمع درمانگاهی ولایت، افتتاح پایگاه شهیدان یزدانخواه، و نهضت کمک مومنانه با حضور سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و دیگر مسئولین شهرستانی در فریدونکنار برگزار شد.

سرهنگ مجیدی در حاشیه آئین کلنگ زنی مجتمع درمانگاهی ولایت فریدونکنار در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به خدمات درمانی و بهداشتی سپاه به مردم در ایام کرونایی، از ویزیت ۳۰ هزار نفر در مراکز درمانی سپاه خبر داد و گفت: با توجه به شیوع اومیکرون، این تعداد افراد به مراکز درمانی سپاه تا به امروز مراجعه داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اعلام اینکه تمام مراکز درمانی سپاه برای خدمت به مردم در زمان شیوع کرونا و سویه‌های کووید ۱۹ بسیج شدند، افزود: یک مرکز بیمارستان ولایت در ساری و ۲۲ مرکز درمانی شهرستانی و پادگانی آماده خدمت به مردم هستند.

سرهنگ مجیدی به بستری یک هزار بیمار در بیمارستان ولایت در پیک‌های قبلی کرونا هم اشاره و اضافه کرد: در طول ایام کرونا، این تعداد بیمار در بیمارستان ولایت بستری و از خدمات درمانی سپاه برخوردار شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در پایان سخنان خود با اشاره به کلنگ زنی درمانگاه ولایت در فریدونکنار هم خاطرنشان کرد: این مراکز درمانی خاص بسیجیان و عموم مردم است تا از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار