معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا:

یک عده در حال بزک کردن دوران منحوس پهلوی هستند / تفکر انقلابی مرزهای جغرافیایی را در نوردید

ساری-معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه یکی از اقدامات دوران نحس پهلوی کشف حجاب بوده است، افزود: یک عده در تلاش هستند تا دوران منحوس پهلوی را خوب جلوه دهند، اما دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیشمار است.
کد خبر: ۹۴۱۳۶۳۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در ایام الله دهه مبارک فجر آئین کلنگ زنی مجتمع درمانگاهی ولایت، افتتاح پایگاه شهیدان یزدانخواه، و نهضت کمک مومنانه با حضور سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و دیگر مسئولین شهرستانی در فریدونکنار برگزار شد.

خبر
سرهنگ عسگر مجیدی در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، خدای متعال انقلاب اسلامی را به  ملت ایران  هدیه کرده است، گفت: دشمنان در تلاش هستند تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه یکی از اقدامات دوران نحس پهلوی کشف حجاب بوده است، افزود: یک عده در تلاش هستند تا دوران منحوس پهلوی را خوب جلوه دهند، اما دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیشمار  است.

سرهنگ مجیدی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ،انقلابی مردمی و توسط خود مردم بوجود آمد، ادامه داد: نقش بسیج در تداوم انقلاب اسلامی و استحکام آن قابل مشاهده است که بسیج در اوایل انقلاب، در جنگ تحمیلی و خنثی کردن توطئه‌ها نقش داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه به تبیین شکل گیری و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای برای نسل جوان تاکید و خاطرنشان کرد: تفکر انقلاب اسلامی مرز‌ها را درنوردیده و امروزه در منطقه شاهد رشد تفکر انقلاب اسلامی در ملت‌ها هستیم.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه تفکر انقلابی در یمن، لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و ... دیده می‌شود، گفت: تفکر انقلابی باعث شد مردم منطقه در مقابل استکبار ایستادگی کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا به روحیه انقلابی در بین مسئولین نظام اسلامی هم اشاره کرد و ادامه داد: مردم نشان دادند با همدلی و مودت پای کار انقلاب هستند که یک نمونه آن را در کمک مومنانه دیدیم.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه مظاهر حقیقی اسلام همدلی مسئولین و مردم است، افزود: خدمت به مردم وظیفه همه مسئولین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار