فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) استان گلستان اظهار داشت:
فرمانده پایگاه امام حسین (ع) در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات گفت: ما در کنار شورای اصلی شورا‌های دیگری برای گروه‌های سنی مختلف راه اندازی کرده ایم که هریک از این گروه‌های سنی فرمانده‌ای هم سن و سال خودشان را دارند.
کد خبر: ۹۴۱۳۶۵۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

برای هرگروه سنی، یک فرمانده و شورای پایگاه داریم

به گزارش بسیج مساجد و محلات، پایگاه بسیج امام حسین (ع) از حوزه ولایت شهرستان مراوه تپه از پایگاه های اسوه استان گلستان در سال ۱۴۰۰ به شمار میرود. این پایگاه در محله ای با مذهب اهل تسنن دایر بوده و بسیاری از اهالی محله را در راستای اهداف خدمت رسانی با خود همراه و همسو کرده است.

 

فرمانده پایگاه امام حسین (ع) در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات گفت: بنده ۲سال است که در این پایگاه به عنوان خادم مردم در حال خدمت به اهالی و بسیجیان عزیز محله هستم. در این مدت همواره به بسیجیان نوجوان و جوان محله به چشم فرزندان خود نگاه کرده‌ام و بیشترین سرمایه گذاری ها در این مدت، چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی، به جهت جذب هرچه بیشتر این فرزندان به مسجد و پایگاه صورت گرفته است.

 

وی درباره فعالیت های پایگاه گفت: ما در راستای انجام فعالیت های تربتی، کارهای گوناگونی را انجام داده ایم که از جمله آنها می توان به اجرای طرح حلقه های صالحین و یا نصب بنر های تبلیغاتی با طراحی هایی از تصاویر خود بسیجیان پایگاه اشاره کرد که دیدن این تصاویر برای نوجوانان بسیار جذاب بوده و پیام تایپ شده در کنار تصویر نوجوان بسیجی محله بسیار اثربخش تر نیز می باشد.

برای هرگروه سنی، یک فرمانده و شورای پایگاه داریم

وی در ادامه گفت: ما به جهت سازماندهی و آشنایی نوجوانان و جوانان با وظایف هر یک از مسئولیت های شورای پایگاه، در کنار شورای اصلی شوراهای دیگری برای گروه های سنی مختلف راه اندازی کرده ایم که هریک از این گروه های سنی فرمانده ای هم سن و سال خودشان را دارند و همه بسیجیان به عنوان یکی از اعضای شورا در گروه سنی خود عضو هستند. این اقدام علاوه بر جنبه آموزشی در هر مسئولیت، از نظر انگیزشی نیز بسیار برای نوجوانان اثربخش بوده است.

 

همچنین وی اظهار داشت: ما با شناسایی افراد با استعداد در زمینه مداحی اهل بیت(ع) و راه اندازی کلاس مداحی با حضور استاد جیرانی توانستیم چندین مدیحه سرای خوب از بین نوجوانان و جوانان بسیجی برای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آموزش دهیم.

 

فرمانده پایگاه مقاومت امام حسین(ع) در خصوص فعالیت های اجتماعی پایگاه گفت: ما با کمک امام جماعت، هیئت امناء و اهالی محله جلساتی را به جهت شتاسایی مشکلات و معضلات محله برگزار کردیم که سبب شد خانواده های درگیر با معضلاتی چون طلاق، اعتیاد، بیکاری و... شناسایی شوند. در ادامه با همکاری با بهزیستی، کمیته امداد، مراکز مشاوره و ترک اعتیاد و... تمام ظرفیت خود را به جهت رفع این معضلات به کار گرفتیم و تا حد زیادی از این مشکلات کاستیم.

همچنین با جمع آوری کمک از خیرین توانستیم در مراحل مختلف با توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند شناسایی شده، اندکی از مشکلات ایشان بکاهیم.

برای هرگروه سنی، یک فرمانده و شورای پایگاه داریم

وی در پایان بیان داشت: ما همواره در پایگاه تلاشمان این است که یک گروهان از بسیجیان پایگاه داشته باشیم که در همه عرصه ها فعال و آماده به خدمت باشند تا بتوان در مواقع نیاز به بهترین شکل در خدمت رسانی به اهالی محله حاضر شویم. در پایان از همه عزیزانی که مارا در این امورات یاری می‌کنند تشکر می‌کنم؛ از جمله اهالی محله، بسیجیان عزیز، امام جماعت و هیئت امنا مسجد، فرمانده و اعضای حوزه مقاومت ولایت، فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت کلاله و... .

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات