نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار نظامی قرار دارند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: نیروهای مسلح باید آمادگی و هوشیاری خود را ۲ چندان کنند چرا که توطئه‌های دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب همچنان ادامه دارد و باید همواره آمادگی لازم برای خنثی‌سازي توطئه‌های دشمنان وجود داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۱۳۷۱۴
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله‌ قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز سه‌شنبه در دیدار با کارکنان پدافند هوایی ارتش در اراک، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی مسلح قدرتمند با تجهیزات و امکانات بومی است که امروز در کنار سایر قوای مسلح کشور در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و از ارزش‌های والای انقلاب و خاک پاک کشورمان دفاع می‌کند.

دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تجهیزات، سلاح و مهمات خود را بومی سازی کرده و براساس برنامه های خود با توان نظامی، لجستیکی، رزمی و تحرک پذیری بالا آماده دفاع از مرزهای آبی، خاکی و دریایی کشور است و هیچ دشمنی توان تعرض به ایران اسلامی را ندارد.

وی ادامه داد: سربازان نظام در حوزه ارتش با درك وسیع از آموزه های دینی و وفاداری و تعهد به ارزش های نظام توانمندی های مهارتی و تخصصی خود در عرصه دفاعی را با ایمان و معنویت گره زده اند و این مهم عاملی برای اقتدار آنان و هراس دشمن از توانمندی این نیرو است.

امام جمعه اراک گفت: در گذشته کشور ما در مسائل آفندی و پدافندی حرفی برای گفتن نداشت، اما امروز سهم ما در امنیت منطقه و جهان مثال زدنی است و باید شکرگزار این نعمت‌های الهی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در طول۴۳ سال گذشته همواره آمریکایی ها بر علیه ما توطئه می‌کردند اما نیروهای مسلح به خصوص ارتش مقتدر در تمام شرایط مقابل دشمنان ایستادگی کردند و نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب کردند.

وی افزود: نیروهای مسلح باید آمادگی و هوشیاری خود را ۲ چندان کنند چرا که توطئه‌های دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب همچنان ادامه دارد و باید همواره آمادگی لازم برای خنثی‌سازي توطئه‌های دشمنان وجود داشته باشد.

دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: انگيزه هاي ديني و معنوي سلاح كارآمد نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي در برابر توطئه هاي دشمنان اسلام و انقلاب است و این مهم باید همواره تقویت شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار