همزمان با دهه مبارک فجر و به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه ملکشاهی صورت گرفت؛

افتتاح زور خانه علمدار کربلا در شهرستان ملکشاهی

به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه ملکشاهی بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام، سردارنجفی مسئول معاونت اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین زورخانه علمدار کربلا شهرتان ملکشاهی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۰۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور «سردار شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام، «سردارنجفی» مسئول معاونت اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، امام جمعه شهرستان،فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی،مقامات نظامی و انتظامی شهرستان، شهردار وشورای شهرارکواز ، ورزش و جوانان و مسئولین ادارات، زورخانه علمدار کربلا افتتاح شد.

این پروژه در شهرستان ملکشاهی، محله سراب و در راستای طرح محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برنامه محله های اسلامی معاونت اجتماعی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در سال ۱۴۰۰ با اعتبارات قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه، معاونت اجتماعی سپاه، بنیادعلوی شهرستان ملکشاهی و با تفاهم شهرداری و شورای شهر ارکواز باهمکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام اجرا شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در این برنامه گفت: اگر می توانستیم جوانانمان را در مسیر ورزش قرار دهیم بسیاری از آسیب های فعلی میان جوانان وجود نداشت.

وی وجود چنین فضاهایی را حلفه مفقوده در بین جوانان عنوان کرد که آکنده از ادب، نزاکت، معرفت و تواضع است. اگر از ابتدای انقلاب در همین فضاها کار می کردیم به همین میزان از آسیب‌های جوانان نیز کم می شد.

سردار نجفی، معاون اجتماعی سازمان بسیج نیز گفت: امروز آسیب‌های اجتماعی از بزرگترین معظلاتی است که جامعه با آنها دست به گریبان است، در واقع راه اندازی این گونه محیط ها نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی را به دنیال خواهد داشت.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات