انتقاد مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، به نادیده گرفتن تلاش وزیر آموزش و پرورش

عضو شورای تخصصی  بین المللی دانشگاه فرهنگیان کشور می گوید: برخی از  زحمات و تلاشهای"یوسف نوری"آنطور که باید در رسانه ها منعکس شود، صورت نگرفت.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۴۱
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹

"حسین امیدی": مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور و عضو شورای تخصصی  بین المللی این دانشگاه، در گفتگو با "بسیج"، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد چهار ماهه " یوسف نوری" وزیر آموزش و پرورش گفت:  از همان روزهای نخستین آغاز بکار دکتر نوری، تاکنون، وی با انواع و اقسام مشکلات و بحرانهای قدیمی و جدید، نظیر بیماری همه گیرکرونا، از سر گیری آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه های وابسته، حوادث طبیعی غیر مترقبه مانند سیل استانهای جنوبی کشور، همسان سازی حقوق بازنشستگان وشاغلین ، رتبه بندی معلمان و بودجه 1401 دست و پنجه نرم کردند.

وی ادامه داد: در شرایطی که تشکلهای صنفی، برخی فعالان سیاسی و رسانه ای‌ حوزۀ تعلیم و تربیت خواسته یا ناخواسته، دست آوردهای یوسف نوری رانادیده گرفته بودند و با سیاه نمایی موجب دلسردی فرهنگیان کشور شدند، با این وجود،  این وزیر بسیجی وانقلابی با تلاش شبانه روزی مُجدانه در صدد رفع مشکلات همکاران فرهنگی سراسر کشور برآمد و به دور از هیاهوی رسانه ها گامهای مهمی در این راستا برداشت.

موثرترین اقدام " یوسف نوری" ، به ثمر نشاندن رتبه بندی فرهنگیان بود

عضو شورای تخصصی  بین المللی دانشگاه فرهنگیان کشور، " تحول در سیستم آموزش و پرورش و عمل به وعده را، یکی دیگر ویژگیهای برجسته یوسف نوری برشمرد و خاطر نشان کرد: اختصاص چهل هزار میلیارد تومان بودجه اجرای رتبه بندی 1401، نتیجه تلاش بی‌وقفه مجلس ودولت سیزدهم بود، که برغم هجمه های غیر منصفانه برخی گروه ها و افراد، آقای وزیر، صادق الوعد  عمل کرد.

امیدی در خاتمه این گفتگو، یکی از اقدامات بسیار مهم  وزیر آموزش و پرورش را، تصویب و تایید رتبه بندی فرهنگیان عنوان کرد و از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه خواست،  بیش از پیش خدمات وزیر را منعکس نماید.

انتهای پیام//

ارسال نظرات