یک کارشناس فرهنگی گفت:

جهاد تبیین یکی از عرصه های مهم مبارزه دائمی با جریان باطل

علی طاهری گفت:برای دفاع درعرصه نرم ما نیاز به جهاد تبیین داریم که باورها ،اراده ها ،اعتماد وامید مردم را هدف قرار داده است .
کد خبر: ۹۴۱۳۸۸۸
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین علی طاهری کارشناس فرهنگی در گفتگو با بسیج گفت:گفت :برای دفاع از جریان حق ( اسلام ناب محمدی (ص) ودر امتداد آن انقلاب اسلامی ) ما نیاز به جهاد سخت داریم این جهاد سخت در عرصه های اقتصادی ،دفاعی مبارزاتی وسیاسی است که هرکدام لوازم وسختی های خود را دارد .اما برای دفاع درعرصه نرم ما نیاز به جهاد تبیین داریم که باورها ،اراده ها ،اعتماد وامید مردم را هدف قرار داده است .

وی گفت: وفتی ما به جریان شکست جبهه حق در طول تاریخ نگاه می کنیم عمده شکست ها از ناحیه جیهه فکری ،محتوایی واندیشه ای است مثل جنگ احد که پیروزی سپاه اسلام قطعی شد و دشمن بواسطه فریبکاری ،کاری کرد که توصیه های پیامبر(ص) فراموش شود  وشکست بخورند.

وی گفت :بعد از گذشت چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی با یاری خداوند و همراهی مردم و رهنمود های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عرصه های سخت را پشت سر گذاشته ایم و با جهاد تبیین می توانیم بدعت ها و شبهات راکه توسط دشمنان بوجود می آید از بین ببریم و جلوی تحریف حقایق و واقعیت ها را در تمام حوزه های کاری بگیریم.

وی گفت :جهاد تبیین از آن جهت اهمیت دارد ،که در حوزه فناوری ارتباطات رخ داده است از جمله اینترنت،شبکه های مجازی و شبکه های اجتماعی که بخشی از این فناوری ها توسط دشمنان ایجاد شده است و در اختیار ما نیستند  و از طریق عملیات روانی اهداف خود را پیش می برند و باورهای دینی و اخلاقی مردم را مورد هدف قرار داده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار