فرمانده سپاه ناحیه ابهر در گفت‌وگو با «بسیج»:

جوانان در ادامه مسیر انقلاب مراقب جنگ شناختی و ادراکی دشمن باشند

زنجان _ فرمانده سپاه ناحیه ابهر، گفت :امروزه جوانان باید مراقب جنگ شناختی و ادراکی دشمن باشند چرا که دشمن به دنبال تفرقه افکنی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۹۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

سرهنگ محسن احمدی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهداء و امام راحل (ره)، اظهار داشت :ایام الله دهه فجر ایام رهایی ملت ایران از استعمار و خاندان منحوس پهلوی است و نتیجه آن استقلال و آزادی است که نصیب مردم عزیز ایران شده است. 

 

جوانان در ادامه مسیر انقلاب مراقب جنگ شناختی و ادراکی دشمن باشند

وی با بیان اینکه امام (ره ) بعد از ۱۵ سال تبعید به ایران اسلامی بازگشتند و مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفتند، بیان کرد :اتحاد ملت با ولایت با حضور امام (ره) کامل شد. 

 

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برای کشورهای استعماری خوشایند نبود، عنوان کرد :به همین دلیل تا به امروز به دشمنی خود با ایران اسلامی ادامه داده اند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی همیشه پشتیبان ولایت هستند، تصریح کرد :قطار انقلاب همواره به مسیر خود ادامه می‌دهد و مطمئنا در این مسیر سنگلاخی که دشمنان طراحی کردند انقلاب اسلامی به اهداف والای خود خواهد رسید.

 

سرهنگ احمدی تبار با بیان اینکه امروزه جوانان باید مراقب جنگ شناختی و ادراکی دشمن باشند، گفت :مسئله مهم امروز جامعه بحث تحریف انقلاب است که در سرلوحه دشمنان می باشد تا از این طریق بتوانند به اهداف شوم خود برسند و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را ناچیز نشان دهند. 

 

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در پایان با اشاره به حماسه ۲۲ بهمن سال جاری، خاطرنشان کرد : انتظار داریم که جوانان عزیز، بسیجیان، خانواده های محترم شهدا ایثارگران همه اقشار جامعه در راهپیمایی خودرویی حضور گسترده‌ای داشته باشند تا دشمنان باری دیگر این اتحاد و همبستگی ملت شریف ایران را ببینند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار