خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در گقت و گو با بسیج:

دهه فجر ایام درخشش انقلاب اسلامی ایران است

تبریز- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر گفت: حرکت عظیم انقلاب اسلامی ملت ایران با قدرت تمام همه ایادی مستکبران عالم را از کشور کوتاه کرده و در مبارک فجر درخشش کرد.
کد خبر: ۹۴۱۳۹۱۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

حجت الاسلام سیف اله نجفی در گفت گو با خبر نگار خبرگزاری بسیج از آذر بایجان شرقی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و به پشتیبانی مردم و عنایت خدا شکل گرفته و با اقتدار در راستای اهداف عالیه خود حرکت کرده و شکوه، عظمت، استقلال و آزادی را را به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: پیشرفت قدرتمندانه ایران مدیون انقلاب اسلامی و تلاش و مجاهدت جوانان انقلابی بوده و سرمایه بزرگ علمی، معنوی و فکری این مملکت مربوط به تفکر انقلابی امام نشات گرفته از نهضت حسینی است که اگر در بین مردم و جوانان درست تبیین شده و نفوذ کند انقلاب اسلامی از هر گونه آسیب و تهدید دور خواهد ماند.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: در زمان رژیم منحوس پهلوی استکبار در کشور ما چنگ انداخته و نه تنها به غارتگری مشغول بود بلکه فرهنگ وهویت جامعه ما را پایمال کرده و شاه نیز به نوکری آن ها کمر بسته بود با روشنگری و هدایت و رهبری امام، ملت ایران مشت ها را گره کرده وبه ظلم و ستم پهلوی در این ایام مبارک خاتمه دادند.

وی بیان کرد: این انقلاب با خون شهدا و مجاهدت انسان های جان برکف به ثمر نشسته و شرافت و بزرگواری مردم ایران به خودشان باز گردانده است بنابراین باید دلسوزان انقلاب با تاسی از شهدا و امام شهدا در مقابل همه انحرافات فکری و اعتقادی ایستاده و خط انقلاب را بر تمامی ظلم ستیزان، آزادی خواهان و انقلابیون جهان ترسیم و تدریس کنند تا فرهنگ آلوده غرب و استکبار جایی برای جولان نداسته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار