استاندار زنجان:

رشد اقتصادی استان زنجان در سال آینده به جد مورد پیگیری قرار می گیرد

زنجان _ استاندار زنجان با اشاره به اینکه رشد اقتصادی زنجان در سال گذشته 0.9 درصد بود گفت: رشد اقتصادی استان زنجان در سال آینده مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۴۱۳۹۲۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ محسن افشارچی در جلسه کارگروه اقتصادی استان زنجان با اشاره به رتبه‌بندی استان زنجان در طول سال‌های گذشته، اظهار کرد: رشد اقتصادی استان در سال گذشته 0.9 درصد بوده است.

 

رشد اقتصادی استان زنجان در سال آینده به جد مورد پیگیری قرار می گیرد

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی همدان و قزوین بالاتر از استان رنجان است، ابراز کرد: رشد اقتصادی استان گیلان بیش از دوبرابر استان زنجان است.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم این روند ادامه پیدا کند، تصریح کرد: حدود یک ماه است که تبصره 18 را شخصاً پیگیر هستم.

 

وی با بیان اینکه رتبه استان زنجان در موارد مختلف بین 25 تا 30 است، عنوان کرد: باید در سال آینده این رتبه‌ها را کاهش دهیم.

 

افشارچی با بیان اینکه کوتاهی در جذب این اعتبارات یعنی کوتاهی توسعه استان، افزود: از تمامی دستگاه‌ها می‌خواهم این کار را به‌صورت جدی پیگیر باشند و معاون اقتصادی مسئول این کار است.

 

خلیل قاسملو، معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به سند توسعه روستایی، ابراز کرد: سند توسعه روستایی توسط بنیاد مسکن در حال اجرا است.

 

وی با بیان اینکه سند توسعه روستایی در شهرستان‌های طارم و خدابنده در حال اجرا است، تصریح کرد: ادارات مربوطه نیز در راستای تسهیلگری دراین‌رابطه به بنیاد مسکن کمک کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار