خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان فامنین:

انقلاب اسلامی در جهان اسلام همه را به بیداری و اتحاد دعوت کرد

فامنین-امام جمعه فامنین گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها در داخل کشور مردم را متحد و بر رژیم طاغوت غلبه کرد بلکه در جهان اسلام همه را به بیداری و اتحاد دعوت کرد که در برابر ظلم و ستم کوتاه نیایند.
کد خبر: ۹۴۱۴۰۰۵
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت الاسلام مصباح در جشن دهه فجر که به همت هیئت امنای مساجد و پایگاه امام حسین (ع) در روستای فیض‌آباد فامنین برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و انسجام و رهبری امام راحل بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نه تنها در داخل کشور مردم را متحد و بر رژیم طاغوت غلبه کرد بلکه در جهان اسلام همه را به بیداری و اتحاد دعوت کرد که در برابر ظلم و ستم کوتاه نیایند و به مبارزه برخيزند.

امام جمعه شهرستان فامنین در ادامه با اشاره به هدف و آرمان‌های انقلاب گفت: ما باید قدردان خون شهیدان و امام راحل باشیم، چراکه آنان با انقلابی که کردند ما را به سوی هدفی والا و ارزشمند راهنمایی کردند.

وی با تأکید بر تبعیت از ولایت عنوان کرد: ما باید تابع ولایت باشیم و سخنان و رهنمودهای ایشان را در جامعه پیاده کنیم تا به سعادت دنیوی و اخروی برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار