فرماندار تربت حیدریه:

انقلاب اسلامی اردوگاه بی دغدغه نظام سلطه را به هم ریخت

کی پور گفت: انقلاب اسلامی در حساس تربن نقطه جهان به وقوع پیوست و اردوگاه بی دغدغه و خواب آرام نظام سلطه را به هم ریخت.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۴۷
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی اکبر کی پور, معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه صبح امروز در دیدار مسوولان با امام جمعه این شهر با بیان اینکه باید ابعاد شخصیتی امامراحل را با انقلاب اسلامی شناخت،. افزود: انقلاب اسلامی در حساس ترین نقطه جهان اتفاق افتاد و خواب آرام و اردوگاه بی دغدغه نظام سلطه را به هم ریخت و پایه های قدرت استکبار به لرزه انداخت.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار یک کشور مسلمان قدرت های جهانی را به مبارزه طلبید و تحقیر کرد و منافع نظام سلطه را مانند صاعقه ای در آسمان به هم ریخت.

فرماندار تربت حیدریه گفت: انقلاب اسلامی قدرتی را ایجاد کرد که حتی نوجوانان هم قدرت تحلیل دارند که از خیلی از رجال کشورهای منطقه بالاترند و. اکنون هم که در مباحث اقتصادی همه تحلیل می کنند از نتایج همین انقلاب است.

کی پور بیان داشت: انقلاب اسلامی خواب خوش نظریه پردازانی که افول دین را قطعی و آن را مانع حرکت های اقتصادی و سیاسی می دانستند را به هم زد و همه این نظریات را منسوخ و از رده خارج کرد.

فرماندار تربت حیدریه بیان داشت: یکی از ویژگی های شاخص انقلاب این بود که بسیاری از جریانات مختلفی که حتی از دوران قاجار در کشور بجای مانده بودند از درجه اعتبار ساقط کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در کشوری که ظرفیت بهم ریختگی و از هم پاشیدگی فراوانی داشت بوقوع پیوست اما عامل هدایت آن هیچکدام از ایسم ها و حتی پر رنگ ترین در آن زمان یعنی ناسیونالیسم نبود بلکه مهمترین عامل آن هدایت دین و رهبری دینی بود.

فرماندار تربت حیدریه به سه شاخصه دیگر امام راحل برای انقلاب اشاره کرد و افزود: ایمان به خدا، اعتقاد به مردم و هدف متعالی سه شاخصه تحقق یافته مهم امام انقلاب بود که در کنار سه استراتژی رفتن شاه، تشکیل نظام اسلامی و رساندن پرچم انقلاب به دست حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله شکل گرفت و تنها گام آخر آن یعنی تحقق تمدن بزرگ اسلامی و ظهور حضرت مهدی علیه السلام نیز مانده است.

امام جمعه تربت حیدریه نیز اظهار کرد: یکسال از عمر انقلاب گذشته و مسوولان باید محاسبه کنند تکلیف خود را در رابطه با انقلاب و امام و شهدا انجام دادند و یا اینکه نسبت به وظیفه کوتاهی کردند.

حجت الاسلام عصمتی گفت: باید بدانیم ما نوکر مردم هستیم و فلسفه وجودی ما جز نوکری و خدمتگذاری به مردم چیز دیگری نیست

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار