شب شعر بهار 43 به همت بسیج هنرمندان شهرستان ملارد برگزار شد

شب شعر بهار چهل و سوم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه شهرستان ملارد ، امام جمعه ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ، مدیر کانون مداحان و جمعی از هنرمندان شهرستان ملارد ، فردیس و ... برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۵۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹

رضا مافی مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد گفت : این اولین برنامه رسمی   با امام جمعه   شهرستان ملارد بعد از انتصاب ایشان به این سمت است.

به دلیل شیوع ویروس امیکرون و رعایت نکات بهداشتی در خدمت هنرمندان کمتری بودیم اما این برنامه جهت آشنایی امام جمعه با درصدی از ظرفیت های بسیج هنرمندان در سطح شهرستان و حتی استان تهران بود.

مافی به عنوان متولی هنر انقلابی و آیینی این شهرستان از برخی مدیران این شهر گلایه کرد که از ظرفیت های هنرمندهای بومی در برنامه ها و جشن های ملی خود استفاده‌ نمی کنند‌، او افزود: ما در این شهرستان  هنرمندان بنام و مطرح بسیاری داریم ، اما در  اینجا غریب هستند و مورد استقبال مسئولین قرار نمی گیرند .

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد در ادامه گزارشی از فعالیت های چند ساله بسیج هنرمندان شهرستان برای امام جمعه تشریح کرد تا ایشان بیشتر از ظرفیت های این مجموعه آشنا بشود.

در ادامه فرمانده  سپاه شهرستان ملارد درخصوص اهمیت هنر و جنگ نرم سخنرانی کرد  و ضمن تبریک ایام الله فجر شعری در مدح امیر المونین به مناسبت میلاد امام شیعیان سرود  و در خاتمه امام جمعه   شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از شاعران انقلابی از چنین جمع هایی استقبال کرد و گفت: باید از ظرفیت های بومی و هنرمندها حمایت کرد زیرا جنگ امروز جنگ رسانه ها است و رسانه متشکل  از هنرمندان است.

در آخر برنامه از چند شاعر برگزیده تقدیر به عمل آمد و خواهر اصغری خلجی به عنوان بسیجی نمونه سال کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد معرفی شد  و لوح خود را از   سرهنگ جهانی نژاد فرمانده  سپاه شهرستان ملارد و رضا مافی مدیر کانون دریافت کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار