دبیر کانون‌های خدمت رضوی بام ایران خبرداد؛

فعالیت دو هزار خادمیار در بام ایران

حجت الاسلام محمدابراهیم حجت پناه،از فعالیت دو هزار خادمیار در سطح استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۹۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسبج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با بیستمین روز از دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی جلسه هماهنگی تبلیغی رسانه ای برنامه های کانون‌های خدمت رضوی استان در شهرکرد با هماهنگی کانون تخصصی تبلیغ دینی و مداحی آستان قدس رضوی استان برگزار شد.

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه، با تبریک حلول و اعیاد ماه رجب و گرامیداشت ایام الله دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی، به ارائه خدمت رضوی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: در سطح استان 60 کانون عمومی و محلی، 19کانون تخصصی خدمت رضوی و دو هزار خادمیار رضوی برای ارائه ی خدمت بی منت، فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت پناه، به فعالیت خادمیان رضوی در استان اشاره کرد و افزود: خادمیاران رضوی با توجه به علاقه، استعداد و توان خود در کانون‌های مختلف خدمت رضوی از جمله کانون های تعلیم و تربیت، قرآن، سلامت، تبلیغ دینی ومداحی،حرکت‌های جهادی، شعر و ادب، اشتغال و کارآفرینی، جوانان، بانوان و خانواده و ... مشغول به خدمت هستند.

این مقام مسئول، به شکل‌گیری جریان خادمیاری رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: اصل جریان خادمیاری یعنی اینکه هر فرد با هر تخصص در هر منطقه با نیت خدمت به هشتمین پیشوای شیعیان حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام خدمتی بی‌منت به یک محروم انجام دهد که این خدمات اگر به صورت جمعی انجام شود، گره‌ بزرگتری را از مشکلات جامعه باز خواهد کرد.

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان، به آغاز بکار دفتر آستان در چهار محال و بختیاری اشاره کرد و گفت: نهال نوپای خادمیاری از سال 1395 در استان پایه‌گذاری شد و از ابتدای کار تا سال 98 بدون تبلیغ گسترده، افرادی که علاقمند بودند ثبت‌نام و روند اداری لازم را طی کردند و به لطف خدا تا امروز،دو هزار خادمیار جذب و مروجان فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ضمن ارائه خدمت بی‌منت به مردم استان، 300 نفر از خادمیاران چهار محال و بختیاری درحرم مطهر شمس الشموس حضرت امام رضا علیه السلام در عرصه های مختلف به زایران بارگاه ملکوتی آن امام همام افتخار ارائه خدمت دارند.

حجت‌الاسلام حجت پناه،با تجلیل از اصحاب رسانه ازجمله صداوسیما اظهار داشت: برای تبلیغ و آگاهی مردم ولایتمدار استان از خدمات ارائه شده و نیز انجام خدمت بی‌منت به مردم مومن استان در عرصه های مختلف، نیاز است برنامه ها پوشش خبری و تولیدی از رسانه ملی و فضای مجازی داده شود.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،خیر مقدم گویی و بیان هدف تشکیل جلسه، توسل به ساخت مقدس امام رضا علیه السلام در چهارشنبه امام رضایی، ارائه نظرات و پیشنهادهای شرکت کنندگان در جلسه و قرائت یکی از معجزات شمس الشموس حضرت امام رضا علیه السلام از دیگر برنامه های این جلسه بود.

ارسال نظرات