جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت دهه فجر در نیکشهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار فروغی گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش بنت شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۲۸۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت دهه فجر در نیکشهر  برگزار شد.

مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که عشایر و طوایف در پیروزی انقلاب اسلامی نفس مهم و موثری داشته اند ، گفت:  قشر زحمتكش و مرز دار عشایری در طول انقلاب دوشادوش آحاد مختلف مردم وفاداری، حمايت و پشتيبانی خود را از نظام و انقلاب اعلام کرده و همیشه در صحنه حضوری فعال و چشمگیر داشته اند.

وی عشایر را مردمانی غیور، شجاع، دلاور، وطن دوست و صبور  دانست و ادامه داد: این قشر با روحیه دفاعی، ایثار و فداکاری خود همواره به ندای رهبری لبیک گفته اند که گویای این مهم، تقدیم 176 شهید از سیستان وبلوچستان به انقلاب اسلامی است که برگ پرافتخاری برای عشایر این مرز و بوم به شمار می رود.

این مسئول با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است، ادامه داد: به همین منظور  با همت بسیج عشایری سپاه سلمان و حوزه شهید باقری بخش بنت شهرستان نیکشهر جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی یک روز شاد  پور نشاط ویژه عشایر بسیجی منطقه برگزار شد.

این مسئول هدف از اجرای این جشنواره را تزریق روحیه امید و ایجاد امید آفرینی در بین نسل جوان، برشمرد.

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی و مردمی بودن جزو اولویت‌های برنامه‌های دهه فجر است، گفت: نظیر این جشنواره ۲۱بهمن ماه نیز در حوزه حسین بن علی(ع) شهرستان هیرمند در منطقه سیستان  برگزار می شود.

مدیر سازمان بسیج عشایری ضمن تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اجرای تمام این برنامه ها، تصریح کرد: توجه ویژه به جوانان و نیروی انسانی جوان جامعه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری امری ضروری است، در همین زمینه با هدف بهره‌مندی هرچه بیشتر و هدفمند از ظرفیت‌های نیروی جوانان در استان برنامه‌های متنوعی در دو بخش فرهنگی و ورزشی تدوین شده که محوریت تمام آنها، اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.

گفتنی است: در پایان جشنواره فرهنگی ، هنری ، ورزشی گروه جهای شهید مدافع حرم عمر ملازهی جهت کمک به کشاورزان برداشت پیاز کمک و همیاری کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار