خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام محمدی:

اتحاد مهمترین رمز پیروزی است

امام جمعه طبس گفت : امروزه تنها نهادی که می توان برای حفظ انقلاب به آن امید داشت بسیج است.
کد خبر: ۹۴۱۴۳۶۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ،حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا محمدی امام جمعه طبس در اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان طبس گفت : همه انقلاب ها در طول تاریخ پس از چند سال از گذشت آن از اهداف خود فاصله گرفته اند و به مرور زمان مسخ شده اند ولی انقلاب اسلامی ما روز به روز در جهان در حال گسترش است.

وی افزود :مهمترین پشتوانه نظام ما مردمی بودن آن است ، اگر امام جامعه امیر المومنین (ع) هم باشد ولی مردم او را یاری نکنند امام خانه نشین می شود و در طول تاریخ ائمه ،اگر امامان ما خانه نشین شدند به خاطر عدم همراهی مردم بوده ولی انقلاب ما به رهبری امام خمینی (ره) با پشتوانه مردمی به میدان آمد و با مقاومت خود استکبار را شکست داد به همین خاطر هم پیروزی انقلاب به نقش مردم وابسته بوده و هم استمرار آن به مردم وابسته است .

امام جمعه طبس خاطر نشان کرد: مردم ما با حضور به موقع تمام صحنه ها مختلف ،انقلاب را در مقابل هر تهدیدی بیمه کردند .

وی عنوان داشت :درسی که ما از تاریخ باید بگیریم این است که خداوند به هیچ ملتی تضمین صد در صدی نداده و این خود مردم هستند که باید سرنوشت خود را رقم بزنند .

محمدی یاد آور شد: امام با واگذاری سرنوشت کشور به خود مردم از روستا تا سطح کلان کشوری به خود مردم با انتخابات ها این پشتوانه و دستاورد را برای انقلاب به ارمغان آورد .

وی تاکید کرد : امروزه دشمن به دنبال زدن سه عامل در مردم عزیز ماست که یکی زدن ایمان و دین مردم است و دشمن سعی دارد در این زمینه از طریق فضای مجازی و انتشار تصاویر و فیلم های مستهجن ایمان مردم را هدف بگیرد و همچنین دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در ملت ماست ولی اگر مردم مانند همیشه با اتحاد و با شعار وحدت کلمه وارد میدان ها شوند قطعا پیروز خواهیم شد.

امام جمعه طبس افزود : سومین موردی که دشمن به دنبال تخریب آن است ولایت است که بعد از امام راحل ،مقام معظم رهبری با ایفای نقش خود به طور دقیق از انقلاب و اهداف آن در مقابل دشمن دفاع کردند و ما با ولایت پذیری می توانیم یار و یاور ولایت بوده و در عرصه های مختلف پیروز شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها