خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن؛

اقتدار انقلاب اسلامی زبونی ابرقدرت‌های ظالم را رقم زده است

سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: شاهد اقتدار و صلابت بیش از پیش این کشور استکبار ستیزیم، اقتداری که زبونی ابرقدرت‌های ظالم را در برابر ابهت این سرزمین رقم زده است.
کد خبر: ۹۴۱۴۳۷۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: اکنون با قدم نهادن در طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار و صلابت بیش از پیش این کشور استکبار ستیزیم، اقتداری که زبونی ابرقدرت‌های ظالم را در برابر ابهت این سرزمین رقم زده و به رغم تهدیدها، تحریم‌ها و خباثت‌های ظالمانه روز به روز فزونی یافته است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

(آیه ۱۳- سوره احقاف)

آنان که گفتند: آفریننده ما خداست و بر این سخن پایدار وثابت ماندند بر آنها هیچ ترس و بیم و حزن و اندوهی (در دنیا و عقبی) نخواهد بود.

دهه مبارک فجر یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنانی است که خون خود را شریعه‌ای برای آبیاری نهال شکوهمند انقلاب اسلامی قراردادند و با هدایتگری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بساط ظلم و ستم طاغوت و طاغوتیان را برچیدند.

با گذشت ۴۳ سال از فجر پیروزی، نهال انقلاب با راهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و با حمایت بیش از پیش مردمان این خاک پرگهر تبدیل به سرو تنومندی شده که در بخش‌های مختلف نظیر؛ تولید ملی، حوزه‌های زیرساخت، علم و فناوری، ثبات و امنیت ملی و داخلی، نظامی و دفاعی، کشاورزی و ده‌ها عرصه دیگر رخ می‌نمایاند.

اکنون با قدم نهادن در طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار و صلابت بیش از پیش این کشور استکبار ستیزیم، اقتداری که زبونی ابرقدرت‌های ظالم را در برابر ابهت این سرزمین رقم زده و به رغم تهدیدها، تحریم‌ها و خباثت‌های ظالمانه روز به روز فزونی یافته است.

سازمان بسیج مستضعفین به عنوان یادگار خمینی کبیر، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و پاسداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه سید الشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از ملت شریف و نجیب ایران اسلامی که در طی ۴۳ سال همواره یاریگر انقلاب اسلامی بوده‌اند دعوت می‌نماید تا با حضور پرشور خود در جشن پیروزی انقلاب در روز بیست و دوم بهمن ماه ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم رقم بزنند.

بیست و یکم بهمن ماه ۱۴۰۰

سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات