به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

بهره مندی بیش از 11 هزار خانوار از نعمت آب شرب سالم

فرمانده سپاه ثارالله اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان انجام شد تا ۱۱ هزار و ۹۴۵ خانوار و ۴۳ هزار و ۸۹۰ نفر از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۹۴۱۴۴۲۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرما ن ، پروژه آبرسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان به 63 روستای استان با همکاری حاج اکبر ابراهیمی و قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز و به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در شهرستان کهنوج افتتاح شد 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی و تبریک دهه فجر اظهار داشت: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا بار دیگر با کمک و همراهی همه دستگاه‌ها، نهادها و خیرین در یک کار بزرگ قرارگاهی پروژه آبرسانی به 63 روستای استان را به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری برسانیم.

این مقام مسئول افزود:  اولویت‌های مهم سپاه در استان کرمان تامین آب آشامیدنی سالم و برطرف کردن تنش‌های آبی بوده و اولویت بعدی ن تامین آب کشاورزی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: در سال 1401 برنامه‌های جدی‌تری  داربم و شاهد اقدامات موثرتری در استان کرمان خواهیم بود.

سردار معروفی گفت: آبرسانی به 63 روستایی که امروز شاهد بهره‌برداری از آنها هستیم ظرف سه ماه کار قرارگاهی انجام شد و همه اینها از برکات کار قرارگاهی است.

این مقام مسئول با عنوان اینکه امروز مردم 23 روستای شهرستان کهنوج از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند افزود: آبرسانی به 11 روستای شهرستان رفسنجان، 9 روستای شهرستان جیرفت، 8 روستای شهرستان نرماشیر، 3 روستای شهرستان ریگان، 2 روستای شهرستان راور، 2 روستای شهرستان کرمان و یک روستای شهرستان عنبرآباد نیز امروز انجام شد.

وی  تصریح کرد:  11 هزار و 945 خانوار و 43 هزار و 890 نفر امروز در استان کرمان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شدند این برنامه‌های آبرسانی استمرار دارد و همه به طور جدی پای کار هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد:  آبرسانی به 630 روستای استان کرمان در 10 مرحله در نظر داریم که هر مرحله آبرسانی به 63 روستا به نیت عمر با برکت شهید سلیمانی انجام می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار