خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک در دیدار فرمانده سپاه شهرستان آبیک به مناسبت سالروز بیعت همافران با امام خمینی(ره)؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح، حافظ تمامیت ارضی میهن است

فرمانده پایگاه هوانیروز آبیک گفت: همبستگی ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان و مایه قوت کشور است و امروز ارتش جمهوری اسلامی در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد و در کنار سایر نیروهای مسلح، از دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کند.
کد خبر: ۹۴۱۴۴۷۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در دیدار با فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک که به مناسبت سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: بیعت تاریخی همافران ارتش جمهوری اسلامي ایران به عنوان نقطه افتخارآمیز ارتش انقلابی بر تارک ایران اسلامی می درخشد که نشان از عمق ولایتمداری این نیروی خدوم است.

 

وی افزود: امروز نیز ارتش خادم ملت و انقلاب است که خدمات ارزنده هوانیروز شهرستان آبیک در امدادرسانی به مردم یکی از این خدمات ارزشمند و قابل تحسین است.

 

در ادامه این دیدار سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی شهرستان آبیک عنوان کرد: دهه مبارک فجر سرآغاز حرکتی عظیم در تاریخ ایران زمین و طلیعه به بار نشستن مبارزات ملتی است که با عزمی راسخ و در پرتو انفاس مسیحایی امام خمینی کبیر(ره)، فصلی تازه و حیاتی دوباره را در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی رقم زدند.

 

وی خاطر نشان کرد: این روزها، روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است و دشمن اقرار می‌کند که یک ابرحریف در مقابلش قرار دارد که رهبر جمهوری اسلامی است و بی‌شک با وجود امام خامنه ای عزیز کشورمان، به ساحل نجات می‌رسد.

 

فرمانده پایگاه هوانیروز آبیک در پایان تاکید کرد: همبستگی ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان و مایه قوت کشور است و امروز ارتش جمهوری اسلامی در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد و در کنار سایر نیروهای مسلح، از دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار