به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

نشست هیئت های اندیشه ورز استانی سازمان بسیج فرهنگیان برگزارشد

نشست هیئت های اندیشه ورز استانی سازمان بسیج فرهنگیان با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، فرهیختگان بسیجی، نخبگان علمی و اعضای هیئت های اندیشه ورز جلسات هتل زاگرس ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۴۸۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،نشست هیئت های اندیشه ورز استانی سازمان بسیج فرهنگیان با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، فرهیختگان بسیجی، نخبگان علمی و اعضای هیئت های اندیشه ورز لحظاتی پیش در سالن جلسات هتل زاگرس ایلام برگزار شد.

رحمت بادفر رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان ایلام در این نشست گفت: آموزش و پرورش بعنوان گسترده ترین نهاد تربیتی در جوامع بشری است و این نهاد زیر بنای توسعه ی اجتماعی ، فرهنگی، سیاسی هر جامعه است.وی بر لزوم نهضت روایت گری و اجازه ندادن به غلبه روایات دشمن تاکید کرد.

مهرانگيز جلیلیان از فرهیختگان بسیجی در این نشست گفت: کرامت زن در دوران انقلاب اسلامی روز به روز در حال ترقی و رشد بوده و این در حالی است که شخصیت زن در دوران پهلوی، در عصر جاهلیت و در زیر چتر بی کرامتی له شد، اما در انقلاب، امام خمینی(ره) هوشیارانه به زن، ارزش و جایگاه دادند.

وی افزود : دشمن امروز زنان و دختران را هدف قرار داده و باید این حریم را حفظ و نگذاریم که خون شهدا پایمال شود. حفظ انقلاب دینی بر گردن ماست.

زینی وند، رئیس مجمع بسیجیان استان ایلام نیز در این برنامه گفت: امروز در یک جنگ شناختی هستیم، و باید برای علم بیش از پیش ارزش قائل شویم و کارآمدی در حوزه شناختی را تصحیح کنیم.

وی ادامه داد :امروز دشمنان، زیرکانه قصد تاثیر بر ذهن و افکار مردم را دارند و بهترین راهکار آن جهاد تبیین است‌.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت عملیاتی کردن جهاد تبیین، از رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش است.

سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز در این نشست گفت: انقلاب اسلامی امروز در اوج افتخار قرار دارد، انقلاب اسلامی با گفتمان و نگاهی که ایجاد کرده است، هیچ حادثه ای در طول تاریخ ایران به این اندازه بزرگ نبوده و آثار آن در آینده بیشتر مشخص خواهد شد‌، انقلاب اسلامی امروز در عالم فراگیر شده است.

وی افزود : با توجه به تبلیغات گسترده دشمنان، ضرورت دارد از فرصت دهه فجر برای تقویت باورهای انقلابی به ویژه بین دانش آموزان استفاده کنیم.

وی به نقش ارزنده معلمان در پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: امروز هم به نقش تبلیغی معلمان سختکوش در تحقق اهداف عالی انقلاب نیازمندیم، معلمانی که همیشه در همه صحنه ها حضور داشته و دارند، فرهنگیان شریف در صدر اعتماد عمومی جامعه هستند و می توانند فرهنگ ساز و تمدن ساز و شکل دهنده باورهای انقلابی و مذهبی بین دانش آموزان باشند.

وی تاکید کرد: سبک زندگی و سیره و منش شهدا و امام خمینی(ره) در بین دانش آموزان ترویج یابد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات