به مناسبت دهه فجر؛

جشنواره غذاهای محلی و سنتی در شهر دیباج برگزار شد

دامغان_ جشنواره غذاهای محلی و سنتی به همت پایگاه نرجس در شهر دیباج به مناسبت دهه فجر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۵۳۸
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدینه جمالباشی فرمانده پایگاه نرجس از حوزه حضرت زینب (س) شهرستان دامغان ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: جشنواره غذاهای محلی و سنتی با استقبال خوب بانوان هنرمند شهر دیباج با هدف سبک زندگی سالم برگزار شد.

جمالباشی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر سبک زندگی در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بخشی از سبک زندگی به خوراک و مصرف غذاهای سالم برمی گردد و تهیه و مصرف غذاهای سنتی و محلی از ترویج سبک زندگی غربی و روی آوردن به فست فودها و... جلوگیری می کند.

او افزود: داوری این مسابقه توسط شیما هواپیمایی از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دامغان انجام و در پایان از نفرات برتر و شرکت کنندگان با اهداء هدیه تقدیر شد.

جمالباشی گفت: محترم فیضی کارشناس طب اسلامی در باب سبک زندگی سالم،داروهای گیاهی،اصلاح تغذیه و... به سخنرانی پرداختند و سمیه امین نیا مشاور طب اسلامی در مشاوره خصوصی به سوالات و مشکلات بسیجیان در خصوص مصرف داروهای گیاهی پاسخ دادند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، جشنواره غذاهای محلی و سنتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین قریب بلوک امام جمعه شهر دیباج، محسن امینیان شهردار و اعضای شورای شهر دیباج و بسیجیان پایگاه نرجس برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار