جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و متخصصین بسیج:

مساجد و مصلی‌ ها، به عنوان یک پایگاه اصلی برای حل مشکلات مردم است

سرهنگ بیک نژاد گفت: بزرگترین رسالت سازمان بسیج کارمندان، نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی بی منت در دستگاه‌ها و ادارات است
کد خبر: ۹۴۱۴۵۸۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر میز خدمت جهادی در مسجد حضرت معصومه(س) زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد در این میز خدمت جهادی با تبریک ایام الله دهه فجر و  یادوخاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم باید الگوی خدمت برای مسئولین انقلاب باشد.

وی با تاکید بر این مطلب که طرح میز‌های خدمتِ، خدمت جهادی و خدمت بی‌منت به مردم با همکاری ادارات، سازمان‌ها و مدیران کل و آماده کردن آن‌ها برای خدمت جهادی و انقلابی به مردم است، افزود: مهمترین هدف از برگزاری میزهای خدمت جهادی که به یاد الگوی تمام عیار خدمتگزاری و خدمت رسانی سپهبد شهید سلیمانی برپا می شود، افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن برخی واقعیت‌ها و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و متخصصین بسیج افزود: بزرگترین رسالت سازمان بسیج کارمندان، نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی بی منت در دستگاه‌ها و ادارات است که در این راستا، رفع مشکلات مردم، پر رنگ کردن نقش مساجد و مصلی‌ ها، به عنوان یک پایگاه اصلی برای حل مشکلات مردم است.

وی با اشاره به این مطلب که با برنامه ریزی در راستای برگزاری میز خدمت جهادی، به دنبال افزایش میزان رضایت مندی مردم از ادارات استان هستیم، ادامه داد: بسیج در هرجایی که کشور نیاز به حضور و بروز بسیجیان داشته، حضور پیدا کرده و ایفای نقش کرده است، بسیج ادارات همواره در اتفاقات مختلف استان در خط مقدم حضور داشته و ایفای نقش کرده است.

بیک نژاد تصریح کرد: امروز مدیران اداره کل توزیع برق، آب و فاضلاب،شرکت نفت، شهرداری،فنی و حرفه ای،ورزش و جوانان، کمیته امداد، جامعه پزشکی در قالب میز خدمت جهادی در زاهدان حضور پیدا کردند تا به بررسی و حل مشکلاتی که مردم  منطقه سیستان در حوزه‌های مختلف دارند، بپردازند ما هم در کنار مدیران ادارات به عنوان یک بازوی خدمت رسان در سطح بسیج و سپاه هستیم.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان نیز در این برنامه با اشاره به این مطلب که هرجایی که نیاز جامعه است، بسیج وارد می شود، گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان،توسط کارمندان بسیجی در سطح استان سیستان و بلوچستان اقدامات ارزشمندی جهت مقابله و ریشه کنی این ویروس منحوس انجام شده است.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی ادامه داد: این سازمان در بحث های محرومیت زدایی، خدمات پزشکی،  نیز خدمات موثری را به مردم ایفا کرده است.

گفتنی است در این میز خدمت جهادی اهالی محله سیستان ۱۴ و اطراف نسبت به مشکلات محله از این افراد مطالبه گری کردند، در این برنامه جهادی مدیران کل قول هایی را جهت برطرف کردن مشکلات محله دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار