معاونت اداری،مالی و مدیریت منابع وزارت علوم،تحقیقات و فناوری کشور گفت:دانشگاه فنی و حرفه ای نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار دارد
کد خبر: ۹۴۱۴۵۹۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  سمنان، معاونت اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات همراه در بدو ورود به دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، بر سر مزار شهید گمنام دانشگاه، حضور یافته و با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

علی خطیبی در حاشیه بازدید از دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن بیان اینکه عمده فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای در آینده مشغول به کار می شوند بیان داشت:فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای با معضل بیکاری مواجه نیستند.
وی ضمن قول مساعد در خصوص اختصاص بودجه ی توسعه فضای کارگاهی و تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و حمایت های دکتر خسرویان ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، افزود: هزینه کرد در دانشگاه پویا و جامعه محور فنی حرفه ای در واقع سرمایه گذاری جهت اشتغال جوانان کشور است.
ایشان با تاکید بر اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای نقش بسزایی در رفع معضلات صنعتی دارند اظهار داشتند:دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با ظرفیتی که دارند می تواند به اقتصاد آموزش عالی،اقتصاد کشور و اشتغال پایدار کمک کنند.

معاونت اداری،مالی و مدیریت منابع وزارت علوم،تحقیقات و فناوری افزود : با توجه به ضرورت مهارت آموزی دانشجویان در طول دوران تحصیل ، دانشگاه فنی و حرفه ای ظرفیت خوبی برای تربیت دانشجوی مهارت محور است.

در پایان این بازدید دکتر خطیبی از بخش های مختلف اداری،ورزشی، آموزشی و خوابگاه های این دانشگاه دیدن و ابراز رضایت نمودند و در جریان فعالیت ها و اقدامات انجام شده و در دست اجرای این مجموعه دانشگاهی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها